niezgodność towaru z umową a naprawa gwarancyjna

  • Autor wątku Autor wątku djkrakersik
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
D

djkrakersik

Nowy użytkownik
Dołączył
08.2013
Odpowiedzi
7
Witam, niedawno kupiłem telefon iphone 4 8gb w t-mobile.
Po 4 dniach użytkowania zaczęła się w nim psuć kamera oraz wyświetlacz. Pojechałem do t-mobile i skorzystałem z przysługującego mi prawa zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Dołączyłem także krótkie pisemko w którym napisałem wyraźnie, że interesuje mnie tylko wymiana na nowy i że dołączam akcesoria ponieważ umową kupna-sprzedazy był telefon wraz z akcesoriami.

Konsultant wszystko przyjął i dostałem kwitek potwierdzający, że zgłosiłem niezgodność towaru z umową i że interesuje mnie wymiana na nowy. Napisane tam równiez było że telefon ma zostać poddany ekspertyzie technicznej.
Jak w internecie przeczytałem t-mobile współpracuje z regenesis i tam odsyła telefony.

Tak więc napisałem do regenesis email'a aby sie zorientować co z moim telefonem.

Dostałem następującą odpowiedź:

" Witam,

Urządzenie zgodnie z warunkami gwarancji zostało zakawlaifikowane do wymiany.
Na początku nast tygodnia sugerowana jest data dostawy.


Pozdrawiam

Łukasz Borkowski
Specjalista ds. Obsługi Klienta "

No ale chwila moment, jak to z warunkami gwarancji jak odesłałem telefon na niezgodność towaru z umową ?.. Przecież jedno i drugie to kompletnie odrębne prawa.

Mam pytanie teraz, jeżeli telefon wroci mi z gwarancji i zostanie powiadomiony że mam go odebrać? Co mam zrobić? Ja wyraźnie napisałem że chce dostać nowy telefon w ramach niezgodności towaru z umową. Tego telefonu absolutnie nie chce bo to będzie refurbished - odnowiony.

To jakaś kpina..
 
zamieszczam linki do potwierdzenia zgłoszenia oraz pisma które dołączyłem.
( prosze nie zwracac uwage na to że to jest tam forma żeńska, ponieważ pisałem to dla mojej mamy )

***
 
Ostatnią edycję dokonał moderator:
Jeśli to zakup konsumencki, to zgloszenie jest prawidłowe. Na razie czekaj na ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji.
 
tylko odpowiedź jaką dostałem - zgodnie z warunkami gwarancji.
Ale mnie przecież w tej sytuacji żadne warunki gwarancji nie obowiązują, bo nie zgłosiłem na gwarancje tylko powołałem się na niezgodnośc.. ?
 
wiem że mam racje.. tylko co teraz mam zrobić?
 
Powrót
Góra