Odbywanie wyroku w ZK a dozur elektroniczny

• Autor wątku Autor wątku adrian033
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

adrian033

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
12
Witam wszystkich czy jeśli skazany odsiaduje karę 21 miesięcy pozbawienia wolności to oprócz starania się wyjść po połowie kary czy może się starać o zamianę kary pozbawienia wolności na dozur elektroniczny?

Wysłane z mojego Le X620 przy użyciu Tapatalka

Starać się może, ale nie odbędzie tej kary w systemie dozoru elektronicznego.

Czemu tak sądzisz? Nie znam się na tym czyli mam rozumieć z twojej odpowiedzi ze starać się może po mimo że nie ma takiej możliwości?

Starać się możesz o wszystko - choćby o przyznanie ci zapomogi z funduszu pomocy powodzianom w wysokości 123456789456123 euro.
Równie dobrze może napisać wniosek o odbycie kary w systemie dozoru elektronicznego mimo niespełniania przesłanek.

Chodzi mi o realne szanse wydawało mi się że zadałem w miarę proste dla ekspertów tegoż forum pytanie a tu proszę otrzymałem odpowiedź na temat funduszu powodziowego hmm. Czyli nie warto się głowic nad zamiana kary tak? Dobrze zrozumiałem? Tylko starać się o wcześniejsze opuszczenie zakładu karnego po połowie lub 3/4 odbytej kary. A jeśli chodzi o przesłanki to wydaje mi się że są chociażby takie jak ostatnia praca 6 lat puki nie musiał iść odsiadywac karę jednym słowem jest pracowity i druga najważniejsza to ta że ma do czego wrócić.

Ostatnia edycja:
adrian033 napisał:
A jeśli chodzi o przesłanki to wydaje mi się że są chociażby takie jak ostatnia praca 6 lat puki nie musiał iść odsiadywac karę jednym słowem jest pracowity i druga najważniejsza to ta że ma do czego wrócić.

Nie ma przesłanek. W SDE można odbyć karę nie przekraczającą jednego roku pozbawienia wolności. Jest to informacja ogólnie dostępna w internecie.

Wiem, wiem o tym no to przecież napisałem ma 21 miesięcy kary jeśli po 12 miesiącach odsiadywania tej kary i wtedy dopiero starać się o zamianę

Nie rozumiesz co napisal forg?
forg napisał: