odmowa przedłużenia sesji

• Autor wątku Autor wątku Kasia Basia
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Kasia Basia

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Dzień dobry,
jestem studentką IV roku medycyny na jednej z publicznych uczelni. Chciałam przedłużyć poprawkową sesję egzaminacyjną o tydzień z racji bardzo złego samopoczucia (wysoka gorączka, problemy z gardłem, powiększone węzły chłonne), przedkładając zwolnienie lekarskie obejmujące ostatnie dni sesji. Dodam, że pani profesor z zakładu, w którym miał się odbyć egzamin (ustny), została poinformowana i wyraziła zgodę na zdawanie przeze mnie egzaminu w późniejszym terminie.
Po poinformowaniu pań z dziekanatu, moja sprawa trafiła do pana dziekana (sprawami tymi rutynowo zajmuje się pani prodziekan, która jeszcze nigdy nie robiła problemu z przedłużeniem sesji; ludzie potrafią przedłużać sesję o kilka, nawet pięć, przedmiotów; jest to po części spowodowane faktem, że zajęcia mieliśmy w tym roku do 23 lipca, musimy ponadto odbyć co roku w wakacje miesięczne praktyki w szpitalu).
Gdy dostałam telefon, że moja sprawa trafi do pana dziekana i najprawdopodobniej nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, zdębiałam.
Następnego dnia odbyło się spotkanie z panem dziekanem, na którym pan profesor po przejrzeniu mojej "teczki osiągnięć" (dodam, że nie miałam jeszcze żadnej repety, co na moich studiach nie jest wcale takie proste; jednak ostatnie dwie sesje przedłużałam o mało istotne przedmioty), stwierdził, że on na tym kierunku chce mieć tylko uczniów piątkowych, a ja mam np. z biochemii, czy farmakologii dwóje w pierwszych terminach (zdałam w drugich).
W tym momencie puściły mi nerwy (miks nerwów, temperatury 39st. i naprawdę mocnego bólu gardła) i przyznałam, że nie zawsze byłam systematyczna, że miałam kiedyś bulimię i nadal jestem pod opieką poradni psychiatrycznej, ale czuję się już dobrze (dlaczego to powiedziałam? do tej pory nie wiem...).
To był błąd.