B
bobot48
Nowy użytkownik
- Odpowiedzi
- 3
Witam wszystkich. Chciałbym opisać mój problem oraz chciałbym prosić o ewentualną pomoc. Od ponad 2 lat prowadzę jednoosobową firmę - jestem programistą.Firmę mam zarejestrowaną w mieszkaniu prywatnym. Zaczynam mieć coraz więcej zleceń dlatego postanowiłem zwrócić się do Urzędu Pracy z wnioskiem o przyznanie mi stażysty. Mam odpowiedniego kandydata więc we wniosku zaznaczyłem że takiego kandydata mam i chciałbym go przyjąć na staż. byłem święcie przekonany że jest to tylko formalność bo nawet po rozmowie telefonicznej Pani mi powiedziała żebym składał wniosek bo mają pieniądze na staże.
Jakie było moje zdziwienie jak dostałem kilka dni temu odmowę powód - siedziba firmy jest zlokalizowana w lokalu mieszkalnym.Pismo nie było w formie decyzji administracyjnej co nie wiem czy jest poprawną formą odpowiedzi jeżeli była powoływana komisja w tej sprawie a była bo na piśmie odmownym jest to napisane. Zadzwoniłem na infolinie tego samego Pupu i dowiedziałem się iż nie ma takiego kryterium odmowy więc udałem się do ww UP.
Teraz najlepsze
. Poszedłem do UP i zacząłem rozmowe z ,,kompetentym" urzędnikiem. On po moim pytaniu dlaczego nie moge mieć stażysty który zgodził się na to iż będzie staż w mieszkaniu prywatnym usłyszałem takie tłumaczenie:"NIE UDZIELAMY TAKICH STAŻY PONIEWAŻ URZĘDNICY PODCZAS KONTROLI W TAKICH LOKALACH .... ŹLE SIĘ CZUJA ". nie wiedziałem czy płakać czy się śmiać
. Na pytanie czemu nie dostałem żadnej decyzji administracyjnej, żadnej podstawy prawej pan powiedzial że nie wszystko można załatwić prawnie. Naprawdę porażka. Sam jestem po administracji i wiem co z czym się je ale to jest tragedia. Pan powiedział że moge się odwołać ale i tak pewnie odrzucą.Odwołanie powinno się pisać do decyzji administracyjnej a nie do takiego pisma tak mnie kiedyś uczyli. Moje pytanie co najlepiej napisać na co się powołać żeby to odwołanie miało ręce i nogi? Z góry dziękują za pomoc.