C
Cyka
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 08.2009
- Odpowiedzi
- 17
Witam,
mam pytanie odnośnie odpowiedzi sprzedawcy na reklamację na podstawie ustawy.
Towar zarezerwowany przez internet, odebrany osobiście.
Otóż reklamacja złożona w sklepie Euro dnia 1 lipca,
złożona osobiście na piśmie własnym w sklepie w którym towar został nabyty.
W reklamacji podałem wyłącznie dane kontaktowe w postaci imienia, nazwiska, adresu kontaktowego i nr telefonu.
Jako formę odpowiedzi wybrałem list na adres kontaktowy.
Pani w sklepie uważnie przeczytała reklamację po czym zaczęła wprowadzać to do komputera i wydrukowała swój druk, stwierdziła, że musi i tak to wprowadzić do systemu.
Podpisano zarówno moje własne pismo jak i "druk standardowy" gdzie dodatkowo był adres e-mail (którego nie podawałem w reklamacji ale zapewne został z automatu przypisany przez system z zamówienia rezerwacyjnego).
Na moje uwagi odnośnie tego pisma, stwierdzono, że odpowiedź na reklamację będzie w wybranej przeze mnie formie, zaś reszta danych jest tylko po to żeby powiadomić mnie gdy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Dnia 9 lipca dostałem z centrali sieci sklepów wiadomość e-mail o odrzuceniu reklamacji,
czy taka forma odpowiedzi jest prawidłowa skoro prosiłem o inną formę i sam dobrowolnie adresu e-mail nie podałem(którego z resztą używam sporadycznie bo tylko do zamówień w sklepach internetowych) ?
Pozdrawiam
Cyka
mam pytanie odnośnie odpowiedzi sprzedawcy na reklamację na podstawie ustawy.
Towar zarezerwowany przez internet, odebrany osobiście.
Otóż reklamacja złożona w sklepie Euro dnia 1 lipca,
złożona osobiście na piśmie własnym w sklepie w którym towar został nabyty.
W reklamacji podałem wyłącznie dane kontaktowe w postaci imienia, nazwiska, adresu kontaktowego i nr telefonu.
Jako formę odpowiedzi wybrałem list na adres kontaktowy.
Pani w sklepie uważnie przeczytała reklamację po czym zaczęła wprowadzać to do komputera i wydrukowała swój druk, stwierdziła, że musi i tak to wprowadzić do systemu.
Podpisano zarówno moje własne pismo jak i "druk standardowy" gdzie dodatkowo był adres e-mail (którego nie podawałem w reklamacji ale zapewne został z automatu przypisany przez system z zamówienia rezerwacyjnego).
Na moje uwagi odnośnie tego pisma, stwierdzono, że odpowiedź na reklamację będzie w wybranej przeze mnie formie, zaś reszta danych jest tylko po to żeby powiadomić mnie gdy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Dnia 9 lipca dostałem z centrali sieci sklepów wiadomość e-mail o odrzuceniu reklamacji,
czy taka forma odpowiedzi jest prawidłowa skoro prosiłem o inną formę i sam dobrowolnie adresu e-mail nie podałem(którego z resztą używam sporadycznie bo tylko do zamówień w sklepach internetowych) ?
Pozdrawiam
Cyka