K
krzysiekhhns
Użytkownik
- Odpowiedzi
- 40
dzień dobry
toczy się przeciwko mojej osobie postępowanie karne w sprawie pobicia
w I rozprawie zostałem skazany na kare pozbawienia wolności w zawieszeniu
odwołałem się i teraz toczy sie sprawa dalej....
dopiero się rozpoczęła, była już parokrotnie przesuwana z różnych względów...
[a tu kogoś nie dowieźli bo siedział na sankach ,a tu ktoś za granicą był]
Napisałem podanie do sądu: (coś w stylu):
Proszę o przesunięcie terminu rozprawy na okres po przerwie międzysemestralnej gdyż jestem studentem i chce wyjechać za granicę, aby zarobić gdyż jest to jedyna możliwość abym zarobił na kontynuacje edukacji; rodziców moich nie stać aby wesprzeć mnie finansowo... proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby
//dodam iż nie było mnie 2x na rozprawie bo miałem w tym czasie egzaminy-wszystko usprawiedliwiłem zwolnieniami z pieczątkami uczelni//
sędzia powiedział że mam być 17 lipca inaczej wyda nakaz doprowadzenia mnie siłą...
====================
moje pytania >>
z wyjazdem mogę się już pożegnać ??
czyli mam przekreślić swoje dalsze studiowanie [pochodzę z wioski, mieszkam teraz we Wrocławiu-studiuje dziennie]??
czy złożenie zażalenia do prokuratury coś da??
co robić jestem w sytuacji podbramkowej a wyjazd mam za 10 dni...
//czy sędzia ma prawo tak wpływać na całe moje przyszłe życie ??
bo dobra zawiasy mogę dostać, ale nie pojadę za granice to nie zarobie w Polsce w okresie wakacyjnym wystarczająco aby móc przez kolejne 9 miesięcy studiować -- nie będę miał za co żyć we Wrocławiu//
z góry dziękuje za odp
toczy się przeciwko mojej osobie postępowanie karne w sprawie pobicia
w I rozprawie zostałem skazany na kare pozbawienia wolności w zawieszeniu
odwołałem się i teraz toczy sie sprawa dalej....
dopiero się rozpoczęła, była już parokrotnie przesuwana z różnych względów...
[a tu kogoś nie dowieźli bo siedział na sankach ,a tu ktoś za granicą był]
Napisałem podanie do sądu: (coś w stylu):