Opłata za warunkowe zaliczenie roku mimo, że nie jestem studentem

• Autor wątku Autor wątku kuszii
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

kuszii

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam, przedstawiam swoją sytuację, może znajdzie się tu ktoś, kto wyłapie jakiś haczyk, którego użyję w odwołaniu.

Rok akademicki 2014/2015- idę na stosunki międzynarodowe dzienne, niepłatne. We wrześniu oblałam trzy egzaminy, więc złożyłam wniosek o warunkowe zaliczenie etapu. Okej, przyjęli.
W międzyczasie znalazłam pracę i stwierdziłam, że nie będę kontynuować studiów. Od drugiego tygodnia października nie chodziłam na zajęcia. W grudniu dostałam telefon z pytaniem, czy mam zamiar w końcu zapłacić za te trzy warunki. Odpowiedziałam, że nie. Usłyszałam, że z tym dniem jestem skreślona z listy studentów.

Wszystko pięknie, myślałam, ze się uwolniłam- tydzień temu dostałam wezwanie do zapłaty w trybie natychmiastowym na kwotę prawie 600zł za zaliczenie etapu. Okej, rozumiem, że zaliczyli mi rok, ale nie wiedziałam, że oprócz opłaty za egzaminy warunkowe mam jeszcze im za coś płacić. Myślicie, że odwoływanie się ma sens?

Poniżej istotne fragmenty umowy student-uczelnia, które mogłyby się przydać. Da się coś z nich wyciągnąć?

4. Student, który nie spełnił wszystkich wymagań przewidzianych planem studiów danego etapu, może uzyskać warunkowe zaliczenie tego etapu i zostać wpisany na kolejny etap studiów. Szczegółowe zasady warunkowego zaliczenia ustala dziekan na podstawie szczegółowych zasad studiowania. Prawo do warunkowego zaliczenia nie dotyczy studenta ostatniego etapu studiów.
6. Warunkowy wpis na kolejny etap studiów lub powtarzanie etapu studiów zobowiązuje studenta do powtarzania niezaliczonych przedmiotów.
7. Warunkowe zaliczenie i powtarzanie etapu studiów nie ograniczają praw studenta do udziału w wybranych zajęciach na zasadach określonych w § 12 ust. 4 pkt 4.