Oskarżona o przestępstwo z art. 288 kk

• Autor wątku Autor wątku Pinka
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

Pinka

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
Witam!
Głupio się przyznać... ale uszkodziłam (porysowałam) samochód, podobno jestem nagrana przez monitoring na pobliskim budynku, pokżywdzony zaproponował mi wycofanie sprawy za zapłacenie sporej kwoty pieniężnej, dzisiaj dostałam list polecony w związku z wezwaniem mnie na przesłuchanie. Czy kożystniej jest dojść do porozumienia z pokżywdzonym czy brnąć w rozprawe i starać się dowieść swojej niewinośći? (nie jestem pewna czy to nagranie wogole istnieje) a owe zdażenie miało miejsce 13 marca 2008r.czyli mineło ponad półtora miesiąca.. na dodatek jestem studentką 4 roku prawa i nurtuje mnie pytanie czy jakakolwiek orzeczona kara na moją niekożyść będzie miała odzew w przyszłości, którą wiąże z aplikacją notarialna?
Pozdrawiam

Tak, może mieć jak najbardziej odzew. Będąc osobą karaną nie zostanie Pani notariuszem, no ale to Pani wie.
To było celowe zarysowanie?
Ile chce ta osoba pieniędzy?

Jak to nie zostanie. Po zatarciu skazania jest czysta.
Uważam, że jakieś draśnięcie lakieru jest tak błahe, że to powinno zostać umorzone ze względu na znikomą szkodliwość czynu. Tym bardziej, że nie umyślnie, więc nie ma przestępstwa wogóle.

Tak to było celowe zarysowanie... ;/ Owa osoba chce 3,5 tyś złotych...
Nigdy wcześniej nie byłam karana ani nic podobnego..

Dodam jeszcze że pokrzywdzony jest synem policjanta wysokiej rangii, który ma kolegow na poszczególnych komendach i podejżewam że owe nagranie może wogóle nieistnieć.. (jak to sprawdzić?) a cała sprawa jest nakręcona po to by wyłudzić ode mnie pieniądze... list który został wysłany z wezwaniem mnie na komende też mogł zostać wysłany po to by mnie zastraszyć gdyż podlegam innej placówce niż ta na którą mnie wzywają.. naprawde nie wiem co zrobić..

Postępowanie nie toczy się wg miejsca zamieszkania sprawcy. Co do ceny to zalezy- co dokładnie uszkodzono?