T
tmkbuk
Nowy użytkownik
- Odpowiedzi
- 17
Witam państwa, decyzją sądu na podstawie testamentu odziedziczyłem cały spadek po zmarłej pod koniec 2007 roku cioci tj, mieszkanie z całym wyposażeniem, decyzja zapadła 23.10.2009 roku, tzn w tym dniu sąd wydał oświadczenie stwierdzające nabycie spadku prze zemnie, 1 pytanie czy prawdą jest że od tej daty 21 dni wyrok sie uprawomocnia ? następnie gdzie musze z tym pismem iść żeby ostatecznie "przejąć" mieszkanie, przepraszam za nie fachowy język ale jestem laikiem w takich sprawach także prosze o proste instrukcje co gdzie i jak