[Pomoc] Umowa o wykorzystanie wizerunku i wypowiedzi - korekta

• Autor wątku Autor wątku nar
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nar

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam,

Jestem studentem fotografii, właśnie robię z niej dyplom licencjacki. W mój projekt czynnie jest zaangażowanych przeszło 70 obcych mi osób. Fotografuję je "od tyłu" (tył głowy + ramiona) oraz zadaję jedno pytanie.
Ich odpowiedzi scalam z fotografią (odpowiedź + portret odpowiadającego), później planuję stworzyć cykl fotografii.

Cykl będzie pokazany na obronie mojego dyplomu, chcę także mieć prawo do publikacji w internecie w moim portfolio, wysyłania go na konkursy fotograficzne, a co najważniejsze wystawiania w galeriach sztuki. Jednocześnie gwarantuję uczestnikom anonimowość.

Chcę się zabezpieczyć przed wszelkimi nieprzyjemnościami - sporządziłem umowę, lecz z braku wiedzy prawnej nie umiem do końca stwierdzić, czy czegoś nie przeoczyłem, nie napisałem źle. Proszę tu wszystkich czytających o pomoc i korektę.

§ 1
Fotograf zobowiązuje się wykonać utwór fotograficzny, na który składają się fotografie Modela/Modelki* a Model/Modelka* zobowiązuje się pozować w miejscu wskazanym przez Fotografa do fotografii o charakterze portretu oraz uczestniczyć własnym staraniem w wykonaniu utworu, który uzyskany będzie w trakcie sesji fotograficznej oraz późniejszej techniczno-graficznej obróbki zdjęć przez Fotografa lub osoby przez niego wskazane.

§ 2
Wszelkie prawa Autorskie do utworu fotograficznego opisanego w § 1 nabywa Fotograf.

§ 3
Termin wykonania utworu fotograficznego opisanego w § 1 ustala się na dzień podpisania niniejszej umowy.

§ 4