Pomoc w sprawie

• Autor wątku Autor wątku PytanieSo
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

PytanieSo

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
15
Witam jestem graczem gry metin2.pl wydaną przez zagraniczną firmę GameForge.W grę gram od ponad 3 lat aż do dziś osoby z którymi dzieliłem konta od dawna żeby w czasie mojej nieobecności utrzymywały je.Postanowili przywłaszczyć moje konta wraz z ich całą zawartością.Były to czołowe postacie w tej grze pisząc do tz. suportu w celu wyjaśnienia tej sytuacji dostaje odpowiedzi że nic na to nie mogą poradzić wiem że w teamie są właśnie te osoby z którymi grałem i to jest ustawione między nimi.W grę zainwestowałem swój czas i realne pieniądze na tz. ItemShop.Podczas mojego 3 dniowego wyjazdu zostały zmienione hasła do tych kont i zmienione e-mail używając tz. Bugu szybkiego zmiany e-mail do którego konta są przypisane.W ogólnych warunkach umowy trwa ta zmiana do 7 dni.Ja używając opcji odzyskania tych kont nie mogłem nic na to poradzić bo wyskakiwał mi błąd przez właśnie tego buga.Polega on na tym że użytkownik zmienia kilkukrotnie e-mail a mi wyskakuje błąd że jest zły link.Członkowi Teamu zalecili mi znowu wysłać link z konta. Ale nie mam takiej możliwości bo nie są już tam inne hasła.Pisząc do osób grających na tych kontach mówią że kupili je itp lecz to nie jest prawda w każdy sposób chcą mnie zwieść i śmieją mi się prosto w oczy mówiąc "gówno mi możesz zrobić".
Co mam w tej sytuacji począć ?

Możesz jeszcze dokładniej opisać sprawę zmiany e-mail i zacytować zapis z umowy, na który się powołujesz?

1 wpisuje stary e-mail
2 wpisuje nowy e-mail
3 pojawia się komunikat na stronie:
Z powodów bezpieczeństwa, masz 3 dni na potwierdzenie zmiany adresu e-mail. Jeżeli nie potwierdzisz zmiany, adres przypisany do konta nie zostanie zmieniony. Aby potwierdzić zmianę adresu e-mail, wystarczy kliknąć na link z wiadomości, która została wysłana na twój nowy adres e-mail.
4.Witaj id konta