Pomocy: powiedzieli że udzielałem im marihuany

• Autor wątku Autor wątku zaruwnik
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Z

zaruwnik

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
4
Witam
Jestem studentem i mam wielki problem 3 osoby okradły mi garaż zostali złapani ponieważ policja zobaczyłą że jest coś nie tak i ich złapała z pasami tropiącymi dodam że kilka godzin wcześniej piłem z nimi na garażu po czym poszedłem do domu. Oni to wykożystali i poszli tam wyłamali drzwi i go okradli. Na komendzie powiedzieli że palili tam ze mną marihuane niewiem dlaczego chyba w celu obnrony policja mnie przesłuchala przeszukali garaż gdyż powiedział że tam mam marihuane samochód i dom oczywiście nic nie miałem do niczego sie nie przyznałem po około 2 miesiącach przyszedł mi akt oskarżenia o to żę:
1.w okresie od grudnia do 18 marca działąjąc w krótkjich odstępach czasu udzieliłem mu środków 5 razy odurzających za darmo w postaci marihuany osoba 1
2.daty bliżej nieustalonej w marcu oraz w dniu 18 marca działąjąc w krótkjich odstępach czasu udzieliłem mu środkówodurzających za darmo w postaci marihuany osoba 2
3daty bliżej nieustalonej w marcu oraz w dniu 18 marca działąjąc w krótkjich odstępach czasu udzieliłem mu środkówodurzających za darmo w postaci marihuany osoba 3

dowody to : notatka urzędowa notatka o podejrzanym dane o karalności

Dodam że mam wyrok za udzielanie środków odurzających w celu osiągniecia kożyści majątkowej o czym wiedział ten złodziej bo chopdził ze mna do klasy czego moge sie spodziewać prosze wszystkich o pomoc sprawe mam 22 czerwca

czego możesz się spodziewać - sprawy karnej...i wyroku... jak masz jeszcze "czynne" zawiasy to pewnie ci je odwieszą...

tak ale bez braku dowodow mogą sobie tak sami z siebie dać wyrok jak to jest jak sie bronić

dowodami są zeznania świadków....