Pomówienie , monitoring, stan zdrowia

• Autor wątku Autor wątku Unknown93
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Status
Ten wątek został zamknięty.
U

Unknown93

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam

Mam bardzo przykrą sytuację. Mianowicie:
Mieszkam w raz z rodzicami w wynajmowanym mieszkaniu pracowniczym. Od pewnego czasu na klatce została zamontowana kamera oraz w ogrodzie... Nie zostałem poinformowany o nagrywaniu i nie wyraziłem na to zgody.
Dodatkowo jeden z rodziców od sąsiada ktory zamontował kamerę złożył na rodzica pozew o mobbing... Bezpodstawnie.

Cała sytuacja odbija się na moim stanie zdrowia... Jestem znerwicowany, jestem studentem nie potrafię normalnie się uczyć. Świadomość że ktoś mnie obserwuje powoduje moja obawę i niechęć wychodzenia z domu. Czuję się osaczony.
Mam problemy ze snem, mam bóle głowy a czasami zdarzają się bóle serca. Cała ta sytuacja wpływa na mnie jako osobę trzecią bardzo źle.

Co powinienem zrobić?
Jak udowodnić że cała ta sytuacja odbija się na mnie...? Jak udowodnić że moja psychika i emocje zostały niestety nadszarpnięte ?

Bardzo proszę o pomoc.

Unknown93 napisał:
... Jestem znerwicowany, jestem studentem nie potrafię normalnie się uczyć. Świadomość że ktoś mnie obserwuje powoduje moja obawę i niechęć wychodzenia z domu. Czuję się osaczony....
Może inaczej. A potrafisz poruszać się po mieście :?: Tam jesteś non stop monitorowany. To dziwne, że dopiero teraz wystąpiły u Ciebie takie objawy.

Na początek udaj się po poradę medyczną ale to nie to forum.

Ostatnia edycja:
Proszę nie porownywac miasta a domu... Tutaj mieszkam .. spędzam większość czasu... Nie uważam by było to normalne.

Czy każdy z nas chciałby być nagrywanym etc?
Może to nie jest normalna sytuacja ale naprawdę nie wiem co zrobić.
Wcześniej nie miałem tego typu problemów.

Wbrew pozorom w mieszkaniu spędzamy niewiele czasu, student tym bardziej. Zacznij od porady wskazanej powyżej.

Unknown93 napisał:
... Tutaj mieszkam .. spędzam większość czasu... ...