M
mariposaa
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 10.2010
- Odpowiedzi
- 4
Szanowni Państwo,
Poszukuje porady gdyz mam problem z reklamacja.
Opis sytuacji:
W grudniu 2009 roku zakupilam zestaw do golenia dla mezczyzn (pedzel wraz ze stojaczkiem i miseczka do rozkrecania kremu do golenia). Po kilku miesiacach miseczka zardzewiala (Pani w sklepie zapewniala ze jest z nierdzewnej stali chirurgicznej) a pedzel rozlecial sie. Zareklamowalam towar i reklamacja zostala uznana i zestaw wymieniony na nowy. Po jakims czasie uzytkowania miseczka znowu zardzewiala i 14 wrzesnia zareklamowalam produkt ponownie z prosba zwrotu gotowki (wiem ze na podstawie kodeksu cywilnego mam takie prawo). Minelo 14 dni od daty zlozenia reklamacji, dzwonilam po 3 tygodniach i nadal nie bylo odpowiedzi na reklamacje i dnia 11 pazdziernika zadzwonilam do sklepu i Pani powiedziala ze reklamacja jest do odbioru jednak: nie zostala zaakceptowana, produkt nie byl uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem, po czym za chwile sie wycofala i powiedziala ze moze i byl dobrze uzywany ale Panie w sklepie umyly miseczke i okazalo sie ze jest czysta (jak wiemy jak wychodzi rdza nie da sie jej usunac trwale bo przy kazdym kontakcie z woda rdza wychodzi i moze byc to niebezpieczne dla uzytkownika). Ponadto Pani stwierdzila ze pierwsza reklamacja byla przyjeta "dla swietego spokoju" (a powod byl dokladnie ten sam plus rosklejony pedzel). W odpowiedzi na moje watpliwosci Pani powiedziala ze moze mi dac telefon do producenta jednak tu chyba stroną jest sprzedawca a nie producent wiec tak tez nic nie wskóram.
Wedlug mojej wiedzy produkt ten jest zrobiony z takich materialow ktore po prostu nie nadaja sie do tego celu do ktorego produkt jest przeznaczony.
Bardzo prosze o pomoc jak mam postapic w tej sytuacji. Zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy a sprawa jest kurjozalna, tym bardziej ze pierwsza reklamacja zostala uznana a druga juz nie.
Z powazaniem
Małgorzata Proskura
Poszukuje porady gdyz mam problem z reklamacja.
Opis sytuacji:
W grudniu 2009 roku zakupilam zestaw do golenia dla mezczyzn (pedzel wraz ze stojaczkiem i miseczka do rozkrecania kremu do golenia). Po kilku miesiacach miseczka zardzewiala (Pani w sklepie zapewniala ze jest z nierdzewnej stali chirurgicznej) a pedzel rozlecial sie. Zareklamowalam towar i reklamacja zostala uznana i zestaw wymieniony na nowy. Po jakims czasie uzytkowania miseczka znowu zardzewiala i 14 wrzesnia zareklamowalam produkt ponownie z prosba zwrotu gotowki (wiem ze na podstawie kodeksu cywilnego mam takie prawo). Minelo 14 dni od daty zlozenia reklamacji, dzwonilam po 3 tygodniach i nadal nie bylo odpowiedzi na reklamacje i dnia 11 pazdziernika zadzwonilam do sklepu i Pani powiedziala ze reklamacja jest do odbioru jednak: nie zostala zaakceptowana, produkt nie byl uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem, po czym za chwile sie wycofala i powiedziala ze moze i byl dobrze uzywany ale Panie w sklepie umyly miseczke i okazalo sie ze jest czysta (jak wiemy jak wychodzi rdza nie da sie jej usunac trwale bo przy kazdym kontakcie z woda rdza wychodzi i moze byc to niebezpieczne dla uzytkownika). Ponadto Pani stwierdzila ze pierwsza reklamacja byla przyjeta "dla swietego spokoju" (a powod byl dokladnie ten sam plus rosklejony pedzel). W odpowiedzi na moje watpliwosci Pani powiedziala ze moze mi dac telefon do producenta jednak tu chyba stroną jest sprzedawca a nie producent wiec tak tez nic nie wskóram.
Wedlug mojej wiedzy produkt ten jest zrobiony z takich materialow ktore po prostu nie nadaja sie do tego celu do ktorego produkt jest przeznaczony.
Bardzo prosze o pomoc jak mam postapic w tej sytuacji. Zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy a sprawa jest kurjozalna, tym bardziej ze pierwsza reklamacja zostala uznana a druga juz nie.
Z powazaniem
Małgorzata Proskura