I
inek_by_inek
Nowy użytkownik
- Odpowiedzi
- 3
Witam,
Mam świadomość, że raczej powtarzam temat, ale przeczytałam mnóstwo wpisów i nadal jestem zielona.....
Otóż, dostałam pismo od komornika sądowego, że została zajęta ruchomość, tj, samochód w poczet długów męża.
No i tutaj już się gotuję.....
Auto kupiłam na początku ubiegłego roku (za własną kasę), na umowie kupna-sprzedaży wpisałam też męża (wtedy jeszcze narzeczonego), bo tak mi brat podpowiedział, że będę mogła korzystać z jego zniżek w ubezpieczalni.
Ślub wzięliśmy w listopadzie ubiegłego roku.
Dodam, że przed ślubem byliśmy u notariusza i spisaliśmy umowę rozdzielności majątkowej.
Teraz nie wiem jak napisać odpowiedź do sądu i gdzie je wysłać.
Do sądu, który wydał nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym czy do sądu, pod który podlega komornik (pismo dostałam od komornika sądowego)?
Nie wiem jak rozróżnić kto jest powodem i pozwanym... masakra.
Czy muszę jakoś udowodnić, że to ja sama kupiłam to auto?
Odkładałam na nie 2 lata i co teraz mogą mi je zabrać?
Bardzo proszę o odpowiedź.
Mam świadomość, że raczej powtarzam temat, ale przeczytałam mnóstwo wpisów i nadal jestem zielona.....
Otóż, dostałam pismo od komornika sądowego, że została zajęta ruchomość, tj, samochód w poczet długów męża.
No i tutaj już się gotuję.....
Auto kupiłam na początku ubiegłego roku (za własną kasę), na umowie kupna-sprzedaży wpisałam też męża (wtedy jeszcze narzeczonego), bo tak mi brat podpowiedział, że będę mogła korzystać z jego zniżek w ubezpieczalni.
Ślub wzięliśmy w listopadzie ubiegłego roku.
Dodam, że przed ślubem byliśmy u notariusza i spisaliśmy umowę rozdzielności majątkowej.
Teraz nie wiem jak napisać odpowiedź do sądu i gdzie je wysłać.
Do sądu, który wydał nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym czy do sądu, pod który podlega komornik (pismo dostałam od komornika sądowego)?
Nie wiem jak rozróżnić kto jest powodem i pozwanym... masakra.
Czy muszę jakoś udowodnić, że to ja sama kupiłam to auto?