Praca, studia, zlecenie a ubezpieczenie ZUS

• Autor wątku Autor wątku nelia1602
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nelia1602

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam. Moja sprawa wygląda następująco:
Od października 2016 roku jestem studentka zaoczną na uj.
W tym czasie jestem również zatrudniona na umowę o pracę od czerwca 2015r. Do 30.04.2018r W tym dniu się kończy miesięczny okres wypowiedzenia umowy o pracę.
Następnie podejmuje odrazu pracę od maja w innej firmie również na umowę o pracę. Zatrudnienie trwa do 16.06.2018r, po czym podejmuje pracę w innej placówce.
Co istotne cały czas jestem studentka 2 roku.
Praca w 3 placówce realnie rozpoczęła się 18.06.2018 r. I trwała do 05.08.2018r. Z tym ze umowę od tej firmy dostałam z datą od 04.07 dopiero, i to tak naprawdę w dzień przed złożeniem wypowiedzenia czyli ok 25.07.2018r. Pracodawca strasznie się osiągał z umową choć upominalam go kilka razy o to a następnie jak już wiedział że chce odejść to ja przygotował. Ja w obawie o problemy dotyczące pracy bez umowy oraz zachowania ciągłości pracy ( choćby i tak zrobił mi przerwę między dwoma umowami co jest realnie nie prawdą) pomimo zamiaru odejścia podpisałam ją ( Wychodzi na to że od 18.06 do 4.07 mam przerwę pracy co jest bzdurą).
W momencie kiedy złożyłam wypowiedzenie "szefowa" powiedziała tylko ze szkoda ze mnie zgłaszała do zusu bo mogło się i być bez tego w takim razie... brak komentarza...
Z dniem 06.08 dostaje - Umowę Zlecenie do końca roku tj.31.12.2018r. Pracodawca wie że jestem studentka zaoczną.
W między czasie złożyłam podanie o - urlop studencki od roku akademickiego tj. Od 1 października i zostało ono przyjęte i rzpatrzone pozytywnie.
Pracodawca zostaje o tym fakcie poinformowany przekazuje inf. Do kadr.

Potrzebuje do wyjazdu za granicę kart a Ekuz ubezpieczenie międzynarodowe.
Idę po kartę ubezpieczenia międzynarodowego a pan w okienku mi mowi że od 05.08.2018 r. NIE MAM UBEZPIECZENIA żadnego.