Praca w policji a wyrok

• Autor wątku Autor wątku luki11111
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
L

luki11111

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam chciał bym ubiegać się o pracę w policji ale ...no właśnie ALE.
Napiszę od początku za gówniarza w wieku 17-18 lat z kolegami zrobiłem "włama" do sklepiku... później jeszcze raz... kolegę złapano i dosataliśmy wyroki w zawieszeniu bodajże 2 lata na 3 lata w zawiasach..to były 2 kary... jako że były one w tym samym niemal czasie i ujawnione przy jednym zatrzymaniu powiedziano nam że się kar nie kumuluje to było w roku 2005, więc wyszło jak wyszło 2x 2 lata w zawieszeniu na 3. Od tamtego czasu nie dostałem nawet mandatu, ukończyłem studia pracuję od 3 lat. Praca mnie nudzi czuję że to nie to i pomyślałem o Policji. Tzw opinia sąsiadów dobra z nikim udręk nie mam, i wiem że posty o podobnej charakterystyce były pisane nie raz... ale co post to 100 różnych odpowiedzi ...a ja chciał bym konkret w tą albo we tamtą.
Pozdrawiam i dziękuje rady

Niestety, za błedy młodości sie płaci. Marne szanse na przyjęcie pomimo, zapewne, zatarcia wyroków.

ZbigTan napisał:
Niestety, za błedy młodości sie płaci. Marne szanse na przyjęcie pomimo, zapewne, zatarcia wyroków.
Zapewne popierasz to obszerną wiedzą i wieloletnią praktyka w tym temacie

ZbigTan napisał:

Dziękuję :)za odpowiedz czyli nawet nie ma sensu dzwonić i wypytywć?:) jest Pan pewien rozumiem?:)

mypetro napisał:
Zapewne popierasz to obszerną wiedzą i wieloletnią praktyka w tym temacie
Wiedzę i praktykę w temacie błędów młodości ? Taką sobie, jak statystyczny Polak. Nie miałem jednak okazji być karanym.
luki11111 napisał:
Dziękuję za odpowiedz czyli nawet nie ma sensu dzwonić i wypytywć? jest Pan pewien rozumiem?
Dzwoń, pytaj, nic nie tracisz.

Twoje szanse na pracę w policji oceniam na 0,5% żeby nie napisać że nie masz zadnych szans.