Prawo wolności słowa w internecie

• Autor wątku Autor wątku nTesla
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nTesla

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam Państwa serdecznie,

otóż od pewnego czasu, mam problem z pewnym forum internetowym (jest to forum pewnej dużej gazety). Jestem informatykiem, nie mam wiedzy o prawie, dlatego też chciałbym skierować zapytanie do fachowców, czyli Was. Otóż, czy prawnie legalne jest kasowanie moich postów, w momencie gdy nie obrażają nikogo? Słyszałem, że w internecie panuje wolność słowa, jednakże moje posty są ciągle usuwane przez moderatora, mimo to, że wypowiadam się w danym temacie nie ubliżając nikomu. Chciałbym się dowiedzieć, czy mogę taką sytuację "gdzieś" zgłosić? Czy takie kasowanie postów bez podania przyczyny/bez powodu jest legalne? Czy nie chroni mnie żadne prawo, choćby wolności słowa? Jestem indywidualistą i pedantem, nienawidzę niesprawiedliwości, dlatego też, zwalczam ją jak tylko mogę...

Ostatnia edycja:
Ich piaskownica, ich zasady. Nie zgadzasz się z nimi, załóż własny na własnych zasadach. Temat był omawiany wielokrotnie.
nTesla napisał:
... Słyszałem, że w internecie panuje wolność słowa, ...
Czytałem w internecie że ziemia jest jednak płaska, jakoś muszę z tym żyć.

Ostatnia edycja:
komu wolno temu wolno..

Pan j Leszseks no.. na pewno to forum ?

Ostatnią edycję dokonał moderator:
Zacznij jeszcze raz od zapoznania się z jego regulaminem.
Ile masz kont na tym Forum :?: Z tym też się pożegnaj.

Ostatnia edycja:
nie jest to legalne bo nie jest to uzasadnione dlaczego zostal skasowany, jezeli dany admin jakiegos forum zlozy uzasadnienie moze byc ono uznane za prawidlowa reakcje. to w ogole nie ma sensu sie wyklocac o takie pierdoly..szkoda nerwow. kazdy ma prawo do wlasnego zdania, niektorych po prostu zazdrosc zzera z bolu ze sa lepsi w czyms..

justynaharas napisał: