Prezes nie chce podpisac godzin pracy

• Autor wątku Autor wątku okii22
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
O

okii22

Użytkownik
Odpowiedzi
49
Witam. Mam taką sytuacje. Od stycznia pracowałem jako podwykonawca w firmie xxx dnia 12 lutego bylem ostatni raz w pracy, odszedłem z firmy. Za styczeń prezes owej firmy podpisal mi godziny. 24 lutego byłem w tej firmie po moje ubrania i już nie chciał mi podpisać godzin za luty twierdząc iż popsułem pile i mi nie podpisze co jest zupełnym kłamstwem bo do poki pracowałem piła dzialala a nagle w dzień ktory chcialem podpis godzin sie popsuła. Co moge w takiej sytuacji zrobić??? Z góry dziękuję

Dziś miałem się z nim spotkać najpierw się zgodził później odmówił spotkania stwierdzając iż nie ze mną zawarł umowę tylko z moim pracodawcą i znowu godziny nie podpisane.Mój pracodawca mówił mu by nawet jakieś h odpisał ale podpisał lecz bez skutku. Czy była by osoba która by mi napisała taki pozew ?? Bo ja nie znam się na paragrafach. Oczywiście nie za darmo

Ty powinieneś zadać kasy od pracodawcy z którym masz zawartą umowę i to on powinien potwierdzać Twój czas pracy

Tak ale jesli ten gdzie pracowalem nie podpisze mi godzin moj pracodawca nie wystawi mu fkt a pracodawca jak mu podam godziny np 90 a tamten mu powie ze tyle nie mam i tu znowu problem

To pozostaje PIP - ten udzieli porady Twojemu pracodawcy za odpłatnością a potem sad pracy
Ciebie nie obchodzi jak oni sie rozliczą

tak tylko jest w tym problem ze mój pracodawca tego nie zrobi z uwagi ze to sa dobrzy znajomi. upominał go już i mówił by podpisał lecz ten ciągle odmawia tak jak i mnie. Dlatego ja musze jakoś to załatwić bo bez podpisu nie dostane wypłaty z firmy gdzie pracowałem jako podwykonawca

Moment, to jakie w koncu i z kim miales umowy? O prace? Zlecenie?