problem z PLAY (płatne smsy)

• Autor wątku Autor wątku Rohiden
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
R

Rohiden

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam wszystkich, jeżeli już ten problem był gdzieś to przepraszam ale nigdzie go nie znalazłem a mam mały problem, mianowicie dnia 15.10.2010 o godzinie 14:18 przyszedł do mnie następujący sms "Witaj w konkursie Jesienna Fiesta - Auto Marzen w Play. Otrzymasz 1 SMS dziennie warty 5000pkt. 4.88 zł z Vat za SMS. Dezaktywacja: Pisz STOP AUTO na 60440". Ja ten sms zignorowałem bo byłem zajęty w tym momencie i nawet go nie przeczytałem do końca. I teraz przychodzi mi faktura z dodatkowymi opłatami w wysokości 34.16zł za te promocyjne smsy. Jak dla niektórych może nie jest to dużo ale jestem studentem dziennym i jeszcze po nocach pracuje a oni każą mi jeszcze dodatkowo zapłacić tą kwotę. Moje pytanie brzmi czy jest to zgodne z prawem? Ja nie wyrażałem zgody na branie udziału w tym konkursie a mimo to przyszedł mi taki rachunek, muszę to zapłacić czy warto się z nimi w jakiś sposób pokłócić czy mam jakieś szanse aby to nie płacić?

Nie jest to zgodne z prawem. Milczeniem inercyjne nigdy w relacjach z konsumentem nie oznacza jego zgody.
Brał Pan udział wcześniej w jakimś konkursie wcześniej? Może regulamin przewidywał tego typu "zabawę", chociaż uważam, że mimo wszystko nie jest to zgodny z prawem. Nie ma określonego czasu na dezaktywację, adresu umowy albo regulaminu "konkursu", opłaty za sms dezaktywacyjny.

Proponuje jak najszybciej skontaktować się Play, dodatkowo złożyć skargę do UKE.

Hm jakieś 4 miesiące temu dostałem sms odnośnie innego konkursu aby wysłać bezpłatnego sms wtedy będzie się brało udział w losowaniu i ja wysłałem tego sms. Ale czy to ma związek z tym? poza tym jednym sms nigdy nie wysłałem sms do jakiegokolwiek konkursu. Jak byłem w salonie PLAY to oni mnie olali powiedzieli że nic na to nie mogą poradzić i jak chce mogę napisać skargę do PLAY ale to nic nie zmieni bo i tak będę musiał to zapłacić.