Problem z pralką i podłączeniem - usługa

• Autor wątku Autor wątku Patrycjanka
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

Patrycjanka

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Dzień dobry.
Bardzo proszę o pomoc - sprawa wygląda następująco:

Kupiłam w niedzielę pralkę w popularnym sklepie ze sprzętem za gotówkę. Do tego usługa transportu + montaż ponieważ nie znam się na takich rzeczach i wolę mieć dobrze wszystko zamontowane.
Powiedziano mi, że transport będzie możliwy w poniedziałek tylko między 16.00 a 18.00 i że kierowca zadzwoni do mnie chwilę wcześniej. Do 18.00 cisza (specjalnie czekałam 2h mimo, że miałam inne plany). Dzwonię do sklepu, żeby podali mi nr do kierowcy albo skontaktowali się sami z nim. Dzwonię do kierowcy i słyszę "Co Pani myśli, że ja mam sobie tak do wszystkich dzwonić? To ja bym nigdzie nie dojechał!". Sklep 500 metrów od mojego mieszkania ale to już szczegół bo Pan powiedział, że pojechał najpierw do miejscowosci pod miastem (ok 20 km) żeby potem jechac do mnie... "Ja tego nie ustalam - uslyszalam - trzeba bylo zamowic transport na przedpołudnie". Ciekawe. W końcu po nastepnych 50 minutach czekania dotarli panowie z pralką. Podłączyli. Dzwonię do sklepu mówię, że to chyba żarty są a oni po zastanowieniu, że mi karte rabatową na 32,99 (koszt transportu) dadzą... co ja mam sobie za to kupić... a niecałe 70 zł za podłączenie poszlo się rąbać bo rano idę do łazienki... zalana szafka (pralka wsuwana pod blat podłączenie do rur w szafce pod zlewem), okleina luźna jakaś, woda się leje... Wytarłam wszystko, dzwonię do sklepu - skierowali mnie do tego "speca" co instalował. Dowiedzialam sie ze mam 2h czekac bo on w trasie jest. No i czekam... Szafka do wymiany, kolejne godziny z życia stracone bo miałam jechać na przymiarkę ślubnej sukni a czekam na majstra, który ciekawe co zrobi. Przejdę się do sklepu i mam zamiar coś z tym zrobić bo to dziwne traktowanie klienta. Mogę żądać zwrotu gotówki za podłączenie, transport itd.?