Problemy z Opolem

• Autor wątku Autor wątku N_O
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

N_O

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
poniewaz jest to moj pierwszy post w tym forum pragne we wstepie powitac wszystkich forumowiczow!

sprawa dot. problemow z Opolanami.

wyjasnienie.
w chwili obecnej jestem studentem, studia stacjonarne (dzienne), stopnia pierwszego w uczelni panstwowej, tj. Politechnika Wroclawska, Wroclaw.
jestem tutaj studentem rok i dwa miesiace, obecnie studiuje na roku trzecim studiow.
poprzednio studiowalem w Politechnice Opolskiej, gdzie w ciagu trzech lat studiow umozliwiono mi ukoczyc jeden semestr. za kazdym razem przed sesja egzaminacyjna dowiadywalem sie iz decyzja dziekana zostalem skreslony poniewaz:
1 rok) nie doszla wplata za legitymacje
2 rok) wykladowcy oswiadczyli mi ze ,,chetnie mi zalicza wszystkie przedmioty'', ale ,,musza miec pisemna decyzje dziekana w tej sprawie" [czy wolno im mnie zaliczyc te przedmioty]. dziekan natomiast oswiadczyl ze nic o tym nie wie i prosil by wykladowcy na pismie sformulowali swoja prosba. sprawa sie tak przeciagnela az sesja minela.
3 rok) wykladowcy oznajmili mojej skromnej osobie, ze nie wiedza kim jestem i nie zalicza mi zadnego przedmiotu bo nie pamietaja mnie i nie kojarza moich projektow;.
po trzech latach prob postanowilem sie przeniesc z uczelni macierzystej (Opole) do uczelni docelowej (Wroclaw). w uczelni docelowej otrzymalem zaliczenie wszystkich przedmiotow. zaden z wykladowcow nie oswiadczyl mojej osobie iz nie przypomina mnie sobie po calym semestrze zajec ani tez dziekan nie skreslil mnie z powodu bledu w systemie dot. oplaty za legitymacje.