M
markuk
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 03.2007
- Odpowiedzi
- 7
Witam,
mam pewien problem, od 10 lat zbierałem punkty za tankowanie paliwa u jednego ze znanych koncernów tej branży. Po tak długim okresie postanowiłem zgromadzone punkty wymienić na przedmioty. Wybrałem wyrzynarkę i wiertarko-wkrętarkę. Przedmioty te odebrałem zapakowane i zaklejone na wybranej stacji paliw. Po powrocie do domu okazało się, że wiertarko-wkrętarka (po podładowaniu akumulatora) iskrzy z tylnej części. Postanowiłem więc udać się z tym urządzeniem na stację paliw i zgłosić problem. Wiertarkę przyjęto ode mnie i obiecano, że ktoś się ze mną skontaktuje w celu uzgodnienia dalszej procedury. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem programu lojalnościowego usłyszałem, że sprzęt muszę oddać do serwisu producenta i skorzystać z gwarancji a wiertarka powinna być tam naprawiona. Chciałem zapytać czy jest to jedyna droga rozwiązania tego problemu, czy muszę korzystać z gwarancji a nie np. z rękojmi. Szczerze mówiąc nie chciałbym mieć nowego sprzętu już naprawianego, tym bardziej że jest zepsuty nie z mojej winy. Proszę o radę jak mogę dochodzić swoich praw.
Dziękuję z góry i pozdrawiam
mam pewien problem, od 10 lat zbierałem punkty za tankowanie paliwa u jednego ze znanych koncernów tej branży. Po tak długim okresie postanowiłem zgromadzone punkty wymienić na przedmioty. Wybrałem wyrzynarkę i wiertarko-wkrętarkę. Przedmioty te odebrałem zapakowane i zaklejone na wybranej stacji paliw. Po powrocie do domu okazało się, że wiertarko-wkrętarka (po podładowaniu akumulatora) iskrzy z tylnej części. Postanowiłem więc udać się z tym urządzeniem na stację paliw i zgłosić problem. Wiertarkę przyjęto ode mnie i obiecano, że ktoś się ze mną skontaktuje w celu uzgodnienia dalszej procedury. W rozmowie telefonicznej z pracownikiem programu lojalnościowego usłyszałem, że sprzęt muszę oddać do serwisu producenta i skorzystać z gwarancji a wiertarka powinna być tam naprawiona. Chciałem zapytać czy jest to jedyna droga rozwiązania tego problemu, czy muszę korzystać z gwarancji a nie np. z rękojmi. Szczerze mówiąc nie chciałbym mieć nowego sprzętu już naprawianego, tym bardziej że jest zepsuty nie z mojej winy. Proszę o radę jak mogę dochodzić swoich praw.
Dziękuję z góry i pozdrawiam