M
marzenka.s
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 02.2015
- Odpowiedzi
- 6
Na początku stycznia kupiłam w sklepie internetowym MediaExpert smartfona. Po niecałych dwóch tygodniach wyskoczył mi na środku pasek uszkodzonych pikseli szerokości kilku mm. Zgłosiłam przez ich serwis gwarancyjny niezgodność towaru z umową żądając nieodpłatnej naprawy lub zwrotu pieniędzy ( nie uściśliłam jak dużo mają czasu na naprawę). Na drugi dzień kurier wziął telefon i czekam... Już prawie 2 miesiące. W międzyczasie zalewałam ich mailami. Odpisują co chwile że termin skończenia naprawy jest przesuwany, gdyż podobno dostawa części się opóźnia (serwis Regeneris).
Jak mogłabym zażądać zwortu pieniędzy za telefon lub obniżenia ceny albo jakiejś rekompensaty? Jak napisać, ująć im to w piśmie (które wysłałabym mailem do działu obsługi) i na co ewentualnie się powołać?
Wywaliłam 500zł w bloto bo od dwóch miesięcy telefonu nie widzę.. Chciałabym jakąś rekompensatę za ten czas oczekiwania albo zwrot kasy to już bym sobie 10 razy zdążyła kupić inny.
Proszę o jakąś poradę.
Dziękuję.
Jak mogłabym zażądać zwortu pieniędzy za telefon lub obniżenia ceny albo jakiejś rekompensaty? Jak napisać, ująć im to w piśmie (które wysłałabym mailem do działu obsługi) i na co ewentualnie się powołać?
Wywaliłam 500zł w bloto bo od dwóch miesięcy telefonu nie widzę.. Chciałabym jakąś rekompensatę za ten czas oczekiwania albo zwrot kasy to już bym sobie 10 razy zdążyła kupić inny.
Proszę o jakąś poradę.
Dziękuję.