PUP staż

• Autor wątku Autor wątku Dizzi bzk
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
D

Dizzi bzk

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam

Jestem świeżo po technikum i zarejestrowałem się w PUP aby odbyć staż w zakładzie(tylko ten mnie interesuje). Niestety CV złożyłem zbyt późno bo spółka nabór przeprowadzała w połowie kwietnia a ja CV złożyłem na początku maja, a kolejny nabór będzie bliżej jesieni. Więc mam takie pytanie jeśli wyrejestruje się z PUP i zarejestruję się w późniejszym okresie będę mógł odbyć staż? Czekam na odp.

Dizzi bzk napisał:
mam takie pytanie jeśli wyrejestruje się z PUP i zarejestruję się w późniejszym okresie będę mógł odbyć staż? Czekam na odp.
Staż ma opłacać PUP? Który otrzymałeś profil pomocy? Czy w "późniejszym okresie" Twój PUP będzie nadal posiadał środki finansowe na organizację miejsc stażu? Jeśli tak, to czy dla Twojej grupy wiekowej?

Obawiam się, że na to pytanie może najprędzej odpowiedzieć Twój PUP (o ile wie co będzie na jesieni - tzn. czy będą wtedy jeszcze środki finansowe na staże, a jeśli tak, to dla jakiej grupy wiekowej). Na forum internetowym możemy jedynie zgadywać.

Ostatnia edycja:
Staż ma opłacać PUP. IPD 540 dni dla profilu pomocy II. Zakładając że będą posiadać środki będę mógł odbyć staż? Do jesieni fakt daleko więc chciałem się tutaj doradzić a następne pójść do PUP.

Dizzi bzk napisał:
Zakładając że będą posiadać środki będę mógł odbyć staż?
Przy założeniu, że będą posiadać środki dla Twojej grupy wiekowej i nic się nie zmieni w Twojej sytuacji na rynku pracy, to być może będziesz nadal spełniał warunki. Nikt, nawet PUP nie jest w stanie jednoznacznie orzec o tym co będzie na jesieni.
Dizzi bzk napisał:
Do jesieni fakt daleko więc chciałem się tutaj doradzić a następne pójść do PUP.