W
Wowl
Użytkownik
- Dołączył
- 03.2013
- Odpowiedzi
- 172
Witam
Jakieś czas temu zakupiłem obuwie w sklepie X. Po miesiącu użytkowania pojawiała się dziura w podeszwie. Zareklamowałem ten towar. Buty zostały wysłane do jakiegoś magicznego miejsca gdzie zostaną sprawdzone i poinformują mnie o decyzji. W reklamacji uwzględniłem, że chcę naprawę, albo zwrot gotówki. Zmieścili się w terminie na odpowiedź i przyszedł SMS o treści, że postanawiają naprawić obuwie. Reklamacja została złożona 20.09.2013, więc kilka dni temu powinienem otrzymać naprawione buty. Dziś udałem się do sklepu i zgłosiłem tę sprawę. Po telefonie jednej z pracownic do ich biura reklamacji dowiedziałem się, że:
-z ich winy obuwie jeszcze nie dotarło do sklepu naprawione
-byli tak wspaniałomyślni, że dają mi możliwość wyboru innego produktu z ich sklepu w cenie tej samej lub wyższej na podstawie papierka z tej reklamacji w ciągu roku.
Po poinformowaniu ich, że chciałem gotówkę/naprawę odpowiedziano mi, że tak zdecydowało ich biuro.
Moje pytania to:
1. Co mogę z tym fantem zrobić, chcę gotówkę, w ich sklepie na dzień dzisiejszy nie mogę znaleźć obuwia dla mnie, a nie chcę zamrażać gotówki.
2. Czym mogę poprzeć moje ewentualne działania?
3. Czy przypadkiem nie jest aby za późno, na żądanie zwrotu gotówki, nie podpisywałem niczego, że się zgadzam na wymianę.
Dziękuję za wszelkie rady.
Jakieś czas temu zakupiłem obuwie w sklepie X. Po miesiącu użytkowania pojawiała się dziura w podeszwie. Zareklamowałem ten towar. Buty zostały wysłane do jakiegoś magicznego miejsca gdzie zostaną sprawdzone i poinformują mnie o decyzji. W reklamacji uwzględniłem, że chcę naprawę, albo zwrot gotówki. Zmieścili się w terminie na odpowiedź i przyszedł SMS o treści, że postanawiają naprawić obuwie. Reklamacja została złożona 20.09.2013, więc kilka dni temu powinienem otrzymać naprawione buty. Dziś udałem się do sklepu i zgłosiłem tę sprawę. Po telefonie jednej z pracownic do ich biura reklamacji dowiedziałem się, że:
-z ich winy obuwie jeszcze nie dotarło do sklepu naprawione
-byli tak wspaniałomyślni, że dają mi możliwość wyboru innego produktu z ich sklepu w cenie tej samej lub wyższej na podstawie papierka z tej reklamacji w ciągu roku.
Po poinformowaniu ich, że chciałem gotówkę/naprawę odpowiedziano mi, że tak zdecydowało ich biuro.
Moje pytania to:
1. Co mogę z tym fantem zrobić, chcę gotówkę, w ich sklepie na dzień dzisiejszy nie mogę znaleźć obuwia dla mnie, a nie chcę zamrażać gotówki.
2. Czym mogę poprzeć moje ewentualne działania?
3. Czy przypadkiem nie jest aby za późno, na żądanie zwrotu gotówki, nie podpisywałem niczego, że się zgadzam na wymianę.
Dziękuję za wszelkie rady.