G
gwiazdeczka71
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 07.2014
- Odpowiedzi
- 23
Witam mam pytanie.
W lombardzie zakupił klient Projektor w dniu 12.06.2015 .
Po kilku dniach wysłał pismo że wypalają się piksele i chcę oddać towar na podstawie Reklamacji z tytułu rękojmi.
Wadę stwierdził 18.06.2015 czyli po kilku dniach użytkowania.
W piśmie zaznaczył iż żąda "Usunięcia wady" oraz "Odstąpienia od umowy*"
*Tylko w przypadku gdy wada jest istotna.
W paragonem zakupu otrzymał od nas Nasze warunki gwarancji gdzie jest oznaczone iż posiada gwarancję rozruchową 24-godzinną od momentu zakupu oraz pod Punkt "STAN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY"
CO W TYM PRZYPADKU MOŻEMY ZROBIĆ??
Czy podpunkt STaN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY broni nas przed rękojmą? Sprzedajemy sprzęt uzywany i nie mamy wpływu ile taki sprzęt podziała a zaznaczam iz klient sprawdzał na miejscu i nie miał zastrzeżeń
W lombardzie zakupił klient Projektor w dniu 12.06.2015 .
Po kilku dniach wysłał pismo że wypalają się piksele i chcę oddać towar na podstawie Reklamacji z tytułu rękojmi.
Wadę stwierdził 18.06.2015 czyli po kilku dniach użytkowania.
W piśmie zaznaczył iż żąda "Usunięcia wady" oraz "Odstąpienia od umowy*"
*Tylko w przypadku gdy wada jest istotna.
W paragonem zakupu otrzymał od nas Nasze warunki gwarancji gdzie jest oznaczone iż posiada gwarancję rozruchową 24-godzinną od momentu zakupu oraz pod Punkt "STAN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY"
CO W TYM PRZYPADKU MOŻEMY ZROBIĆ??
Czy podpunkt STaN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY broni nas przed rękojmą? Sprzedajemy sprzęt uzywany i nie mamy wpływu ile taki sprzęt podziała a zaznaczam iz klient sprawdzał na miejscu i nie miał zastrzeżeń