Reklamacja z tytułu rękojmi

  • Autor wątku Autor wątku gwiazdeczka71
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

gwiazdeczka71

Nowy użytkownik
Dołączył
07.2014
Odpowiedzi
23
Witam mam pytanie.

W lombardzie zakupił klient Projektor w dniu 12.06.2015 .

Po kilku dniach wysłał pismo że wypalają się piksele i chcę oddać towar na podstawie Reklamacji z tytułu rękojmi.
Wadę stwierdził 18.06.2015 czyli po kilku dniach użytkowania.

W piśmie zaznaczył iż żąda "Usunięcia wady" oraz "Odstąpienia od umowy*"

*Tylko w przypadku gdy wada jest istotna.

W paragonem zakupu otrzymał od nas Nasze warunki gwarancji gdzie jest oznaczone iż posiada gwarancję rozruchową 24-godzinną od momentu zakupu oraz pod Punkt "STAN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY"

CO W TYM PRZYPADKU MOŻEMY ZROBIĆ??
Czy podpunkt STaN TECHNICZNY BLIŻEJ NIEZNANY broni nas przed rękojmą? Sprzedajemy sprzęt uzywany i nie mamy wpływu ile taki sprzęt podziała a zaznaczam iz klient sprawdzał na miejscu i nie miał zastrzeżeń
 
ale jednocześnie chce usunięcia wady i odstąpienia od umowy
 
Ok.
Tylko problem w tym że pismo otrzymałam około 29 Czerwca a towaru nie dostarczył( moze nadal z niego korzystac).
Ani opinii z eksperty, zdjęć nic nic.
Dostałam tylko pismo i na jakiej podstawie mam usunąć wadę
 
Powrót
Góra