K
Kamil696
Użytkownik
- Dołączył
- 12.2006
- Odpowiedzi
- 65
Witam.
Mam taki problem. Zamowilem w sklepie internetowym 9 sztuk drzwi. Przed zlozeniem zamowienia podalem jakie posiadam otwory w murze i poprosilem o sprawdzenie czy poprawnie dobralem drzwi. Otrzymalem odpowiedz ze sklep uwaza iz poprawnie.
Zlozylem zamowienie, po 6 tygodniach otrzymalem drzwi wykonane przez producenta.
Okazalo sie jednak ze drzwi nie pasuja do moich otworow w murze czyli ze jednak zle je dobralem.
Sklep odmawia mi prawa zwrotu gdyz drzwi byly wykonywane na zamowienie i to ja zle je dobralem.
Doradzcie mi co robic.
Mam taki problem. Zamowilem w sklepie internetowym 9 sztuk drzwi. Przed zlozeniem zamowienia podalem jakie posiadam otwory w murze i poprosilem o sprawdzenie czy poprawnie dobralem drzwi. Otrzymalem odpowiedz ze sklep uwaza iz poprawnie.
Zlozylem zamowienie, po 6 tygodniach otrzymalem drzwi wykonane przez producenta.
Okazalo sie jednak ze drzwi nie pasuja do moich otworow w murze czyli ze jednak zle je dobralem.
Sklep odmawia mi prawa zwrotu gdyz drzwi byly wykonywane na zamowienie i to ja zle je dobralem.
Doradzcie mi co robic.