Rezygnacja z egzaminu zawodowego oraz problem z matematyką

• Autor wątku Autor wątku Ghost_21
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

Ghost_21

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam.
Jestem uczniem czwartej klasy technikum. Szkoła ma własny system nauczania, toteż aby zaliczyć sprawdzian/kartkówkę z przedmiotu zawodowego trzeba napisać na 75%, bo taki jest próg zaliczeniowy. Jutro jest ostatni dzień w którym są lekcje z przedmiotów zawodowych więc i nauczyciele wystawiają oceny końcowe. Problem polega na tym, że przeniosłem się z jednego technikum do ówczesnego od początku czwartej klasy. Na początku było bardzo ciężko przyzwyczaić się do progu zaliczeniowego i niestety, do dnia dzisiejszego nie udało poprawić mi się przedmiotu. Czy jest możliwość, aby jutro podczas wystawiania ocen oznajmić nauczycielowi bądź napisać stosowne pismo, aby w zamian za ocenę dopuszczającą zrezygnować z przedmiotów zawodowych? jestem zdeterminowany do tego stopnia, że zależy mi tylko i wyłącznie na maturze.