Rezygnacja z zamówienia i zwrot zaliczki

• Autor wątku Autor wątku Kiwix
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

Kiwix

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
2
Witam Państwa

Chciałbym prosić Państwa o poradę w rozwiązaniu mojego problemu opisanego poniżej. próbowałem sam w necie poszukać odpowiedzi, jednak jestem zwykłym elektrykiem i nie " rozumie" tych wszystkich paragrafów i sformułowań

W grudniu ubiegłego roku, po szeregu rozmów telefonicznych i mailowych dokonałem zamówienie na wykonanie akwarium. Sprzedawca przedstawił ofertę wraz z terminem realizacji, którą zaakceptowałem. Zgodnie z zawartymi w mailu "warunkami" dokonałem również wpłaty zaliczki w wysokości 2000 zł ( 50 %)
Termin dostawy był ustalony na koniec stycznia.
Nadmienię iż po wpłaceniu zaliczki kontakt ze wytwórcą stał się bardzo utrudniony. Nie odbierał telefonów, nie odpisywał na maile, a było to istotne gdyż na początku stycznia tego roku zdecydowałem się na wprowadzenie dwóch zmian do zamówienia.
Pierwsza zmiana - dotyczyła prośby o wywiercenie dwóch dodatkowych otworów (wysłane mailem)
Druga dotyczyła podwyższenia wysokości o 10 cm - wysłane sms-em, gdyż nikt nie odbierał telefonu , a chciałem to z nim przedyskutować.
Udało się w końcu dodzwonić do tej firmy i w czasie naszej rozmowy dostałem potwierdzenie/zapewnienie , że bez problemu podwyższy mi tą wysokość .

Tyle było zmian z mojej strony , wszystko udokumentowane w historii maili, dziennika sms-ów i prób połączeni.

I teraz zaczynają się problemy !