Saturn-warta uszkodzenie mechaniczne laptopa

• Autor wątku Autor wątku marta9025
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

marta9025

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
16
Witam i proszę o pomoc. Kupiłam laptopa Lenovo w saturnie w czerwcu 2014r. Wykupiłam dodatkowo pełne ubezpieczenie na 48msc także od uszkodzeń mechanicznych. Pech chciał, wczoraj z laptopem w ręce, potknęłam się, straciłam równowagę laptop wypadł mi z rąk uderzył o kant stołu i pękła matryca, albo ekran (nie znam się)- widać pęknięcie, ekran jest rozlany. Naczytałam się, jak Warta traktuje klientów i, że o co dla nas jest mechanicznym uszkodzeniem,wg nich jest winą klienta, stad prośba o pomoc. Jak zgłosić usterkę, żeby ją uznali? Dodam, że jestem w ciąży na l4 z uwagi na rwę kulszową, więc faktycznie mam problemy z poruszaniem się.

Obowiazuja cie warunki ubezpieczenia ktore sa jasno opisane.

A co do zgloszenia to chyba nie przyszlas na forum zapytac jak dokonac wyludzenia ubezpieczenia i jakie bajki wymyslec?
Jest to przestepstwo i bede zobligowany napisac do warty maila z informacja, ze tak i taka szkoda zostanie niedlugo zgloszona i nalezy sie dobrze sprawie przyjrzec.

Zglaszaj stan faktyczny tak jak bylo i ubezpieczyciel ci odpowie czy cos ci sie nalezy.