serwis internetowy - potrzebna pomoc specjalisty.

• Autor wątku Autor wątku łukasz czop
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Ł

łukasz czop

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Witam wszystkich.
Nazywam się Łukasz mam 24 lata i na prawie gospodarczym i w ogóle na prawie nie znam się kompletnie, tyle tytułem przedstawienia się. A teraz do rzeczy w najbliższym czasie założę serwis internetowy coś a'la polskie rapidshare i tu moje pytanie - otóż serwis będzie darmowy tzn. ludzie będą mogli wysyłać i pobierać pliki za darmo a ja będę czerpał zysk z reklam. Chciałbym się dowiedzieć
czy muszę rejestrować działalność gospodarczą czy mogę się rozliczać jako osoba fizyczna, bo tak na dobrą sprawę prowadzenie takiego serwisu (usług) jest darmowe tzn z tytułu samych usług nie pobieram pieniędzy a jedynie z reklam.
Czytałem trochę o tym w necie i wyczytałem, że osoby, które czerpią dochody z programów partnerskich rozliczają się jako osoby fizyczne. Bardzo prosiłbym o zainteresowanie moim problemem szczególnie osoby, które raczej uważają się za specjalistów, ale oczywiście za każdą radę będę bardzo wdzięczny:cool:

Taki serwis z góry jest nie legalny
wymiana plików a zwłaszcza jego udostępnianie jest karalne
a zwłaszczas kiedy będziesz chciał uzyskać z tego dochody

Takie serwisy są legalne jeśli spełniają kilka warunków: po pierwsze muszą informować użytkowników, że upload plików do których się nie ma praw autorskich jest karalny i ścigany, i po drugie muszą natychmiast usuwać takie pliki jeśli nakaże to właściciel praw autorskich co do tego to mam pewność nie wiem tylko jak z tym rozliczaniem.

Prokuratortus napisał:
Taki serwis z góry jest nie legalny
Bzdura!
Prokuratortus napisał:
wymiana plików a zwłaszcza jego udostępnianie jest karalne
Bzdura!
Po co się wypowiadasz w temacie, o którym nie masz najmniejszego pojęcia?

@łukasz czop