Skarga na lekarza medycyny pracy

• Autor wątku Autor wątku thesis
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
T

thesis

Użytkownik
Odpowiedzi
39
Witam serdecznie,
jestem uczniem IV klasy technikum. Choruję na astmę i alergie przez co miałem bardzo duże zaległości. Niestety był to powód do śmiechu dla moich rówieśników.
Nie potrafiłem sobie z tym poradzić i udałem się do psychologa. Zasugerował on nauczanie indywidualne-skierował do psychiatry, który wszystko to potwierdził i wypisał opinię i wniosek do rozpoczęcia procedury nauczania indywidualnego. Niestety uczniowie technikum muszą do dokumentów dołączyć zaświadczenie od lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do praktycznej nauki zawodu. Rok temu z kartotekami od alergologa i psychologa Pani doktor uznała, że schorzenia te mi nie przeszkadzają i mogę odbywać praktyki. Dodatkowo pytała mnie jak ja się czuję i co o tym wszystkim myślę. Ale oczywiście jak na złość i moje nieszczęście musiał się zmienić lekarz który współpracuję ze szkołą. Pani doktor rozmawia ze mną pierwszy raz i od samego początku była to bardzo nie miła rozmowa. Zasugerowała, że Pani psycholog robi mi krzywdę kierując mnie na nauczanie indywidualne (a zaznaczam , że przez nieobecności w takiej ilości zawaliłbym klasę) oraz co lepsze i co bardziej mnie zdenerwowało powiedziała, że to nie choroba tylko...lenistwo -tak dokładnie to:) .
Moje pytania brzmią:
1.Czy podważanie opinie jednego lekarza przez drugiego jest zgodne z obowiązującymi przepisami?
2.Czy lekarz może pacjentowi powiedzieć, że to nie choroba tylko lenistwo?
3.Czy można nagrywać rozmowę z lekarzem?
oraz ostatnie gdzie takie zachowanie można zgłosić.
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

1,2 - oczywiście.
3 - tak, ale nagranie to jedno, a późniejsze wykorzystanie to drugie.

IV klasa technikom - osoba dorosła. A co z charakterem?