N
nba1000
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 05.2011
- Odpowiedzi
- 5
Witam Państwa.
Upadło biuro Sky Club to już wiemy. Pozwoliłem sobie na założenie wątku osobno gdyż po przeczytaniu wpisów i tematów na temat SkyClub mam inny problem. Otóż moja żona kupiła TYLKO bilet do Turcji przez SkyClub. Bilet do i bilet powrotny na 16.07 Pobyt ma opłacony na swój koszt bez pośredników itd, bez pomocy Sky itd. Teraz jest w Turcji i mamy problem. Bilet powrotny jak pisałem ma opłacony. Przelot w obie strony liniami LotCharters. Moje pytanie jest takie - czy bilet powrotny nadal będzie ważny pomimo upadku biura? Może dla niektórych z Was pytanie będzie głupie - wybaczcie w takim razie ale chcę żeby żona wróciła do domu i jak najmniej żebyśmy stracili przy tym pieniędzy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Andrzej
Upadło biuro Sky Club to już wiemy. Pozwoliłem sobie na założenie wątku osobno gdyż po przeczytaniu wpisów i tematów na temat SkyClub mam inny problem. Otóż moja żona kupiła TYLKO bilet do Turcji przez SkyClub. Bilet do i bilet powrotny na 16.07 Pobyt ma opłacony na swój koszt bez pośredników itd, bez pomocy Sky itd. Teraz jest w Turcji i mamy problem. Bilet powrotny jak pisałem ma opłacony. Przelot w obie strony liniami LotCharters. Moje pytanie jest takie - czy bilet powrotny nadal będzie ważny pomimo upadku biura? Może dla niektórych z Was pytanie będzie głupie - wybaczcie w takim razie ale chcę żeby żona wróciła do domu i jak najmniej żebyśmy stracili przy tym pieniędzy. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Andrzej
Ostatnia edycja: