Spór z Orange

• Autor wątku Autor wątku Psychmed
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

Psychmed

Dzień dobry Państwu,
Jestem początkującym użytkownikiem forum ponadto jestem osobą niepełnosprawną mającą problemy z poruszaniem się, w tym także manualne i głębokie niedowidzenie,
Co uniemożliwia mi szybką odpowiedź ale już przechodzę do meritum sprawy.

Opis sprawy:

Zwracam się z uprzejmą prośbą, o pomoc, w sporze pomiędzy mną jako klientem a firmą Orange Polska SA. Przedmiotem sporu jest nieopłacona faktura w wysokości 520,09 zł za podłączenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych tj. internetu stacjonarnego Neostrada 80mb/s, telefonu stacjonarnego oraz telewizji.
W dniu 15 września br. Zwróciłem się do firmy Orange z prośbą o podłączenie ww. usług z zaznaczeniem, że interesuje mnie możliwość korzystania z telewizji na czterech telewizorach. Zostałem poinformowany, o konieczności zdublowania powyższych usług, ponieważ nie ma takiej możliwości technicznej, aby jeden pakiet usług obsługiwał 4 odbiorniki. W związku z powyższym byłem zmuszony zgodzić się na tę ofertę. Zwróciłem się do firmy z zapytaniem o dodatkowe możliwości jak np.: nagrywanie w czasie rzeczywistym. Konsultant poinformował mnie, że istnieje taka możliwość po opłaceniu dodatkowej kwoty - 200 zł, miałem otrzymać dodatkowe dyski umożliwiające mi nagrywanie. Wyraziłem zgodę, konsultant poinformował mnie, instalator zainstaluje podczas pierwszej instalacji tzw. dwa dekodery główne, a urządzenia umożliwiające odbiór na pozostałych odbiornikach oraz dyski do nagrywania, zostaną wysłane kurierem i dostarczone zostaną w ciągu 3 dni roboczych od daty instalacji. Mimo mojej prośby aby tego samego dnia zostały zainstalowane wszystkie urządzenia, ponieważ jestem osobą niepełnosprawną ruchowo (poruszam się na wózku) i jestem osobą głęboko niedowidzącą, usłyszałem, że nie ma takiej możliwości, gdyż nie przewiduje tego procedura. Powiedziałem konsultantowi, że w takim wypadku czekam na instalatora i przesyłkę.