Sprawdzenie zawartości przesyłki

  • Autor wątku Autor wątku weider91
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
W

weider91

Użytkownik
Dołączył
09.2014
Odpowiedzi
279
Witam, zamówiłem w sklepie internetowym klawiaturę, zapłaciłem z góry. Wysłali kurierem i w emailu jak i również na ich stronie było napisane coś takiego :

"BARDZO WAŻNE!
NALEŻY BEZWZGLĘDNIE SPRAWDZIĆ STAN I ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA. W SYTUACJI STWIERDZENIA NIEZGODNOŚCI LUB JAKICHKOLWIEK USZKODZEŃ ZAWARTOŚCI NALEŻY BEZWZGLĘDNIE W OBECNOŚCI KURIERA SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANU OPAKOWANIA I ZABEZPIECZEŃ, STANU ZAWARTOŚCI ORAZ KOMPLETNOŚCI ZAMÓWIENIA. PODSTAWĄ UWZGLĘDNIENIA SZKODY SPEDYCYJNEJ JEST POPRAWNIE WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ SZKODY SPORZĄDZONY W CHWILI ODBIORU TOWARU W OBECNOŚCI KURIERA."

Napisałem do nich, czy kurier będzie powiadomiony o tym, że będę sprawdzał przesyłkę, to odpisali mi tak :

"Po podpisaniu odbioru paczki rozpakowanie zajmie 10 sek. Tyle każdy kurier poczeka. Generalnie paczka jest dobrze zabezpieczona."

Nie powinno się zaglądać do paczki przed podpisaniem ? Bo po podpisaniu chyba zgadzam się na odebranie paczki w tym stanie ?

Generalnie mają prawo na taki warunek?
A gdybym odebrał paczkę nie zajrzał do niej i okazałoby się, że jest uszkodzona?
 
"PODSTAWĄ UWZGLĘDNIENIA SZKODY SPEDYCYJNEJ JEST POPRAWNIE WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ SZKODY SPORZĄDZONY W CHWILI ODBIORU TOWARU W OBECNOŚCI KURIERA."

Gdy nie sprawdzę towaru, a okaże się uszkodzony fizycznie, to nie mogę zgłaszać do reklamacji?
 
weider91 napisał:
nie mogę zgłaszać do reklamacji?
Oczywiście, że możesz, inna kwestia, czy taka reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wątpię.
 
dzięki chłopaki, do zamknięcia. piona
 
Powrót
Góra