P
PiotrKopytko
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 03.2015
- Odpowiedzi
- 20
Witam,
otóż mam taką sprawę, kupiłem marynarkę w Mango Outlet przez internet prawie miesiąc temu.
Marynarka była za duża więc oddałem w ramach normalnego zwrotu.
Odesłałem im ją pocztą polską i tu się zaczyna feler.
Mają 12 dni roboczych na zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 16sty i mimo wielu e-mailów w ogóle nie odpowiadają albo nie na temat (wygląda jakby jakaś maszyna odpowiadała albo ich pracowników w ogóle nie obchodzi co tam robią).
Telefonów nie odbierają.
Jakby tego było mało, to poczta polska nie przysłała mi pisemnego potwierdzenia odbioru (po prostu to olali, zarówno jak moje e-maile w tej sprawie).
No i co ja mogę zrobić? Rozważałem pismo do UOKiK, a może pozew cywilny?
Druga rzecz, to jak mogę pociągnąć pocztę polską do odpowiedzialności? Wydaje mi się że podpis przyjęcia paczki przez pracownika by załatwił sprawę z MANGO, a tak to nie wiem jak to udowodnić. Może screeny z "śledzenia paczki" na stronie poczty polskiej?
Z góry dziękuje za pomoc
otóż mam taką sprawę, kupiłem marynarkę w Mango Outlet przez internet prawie miesiąc temu.
Marynarka była za duża więc oddałem w ramach normalnego zwrotu.
Odesłałem im ją pocztą polską i tu się zaczyna feler.
Mają 12 dni roboczych na zwrot pieniędzy. Dzisiaj mija 16sty i mimo wielu e-mailów w ogóle nie odpowiadają albo nie na temat (wygląda jakby jakaś maszyna odpowiadała albo ich pracowników w ogóle nie obchodzi co tam robią).
Telefonów nie odbierają.
Jakby tego było mało, to poczta polska nie przysłała mi pisemnego potwierdzenia odbioru (po prostu to olali, zarówno jak moje e-maile w tej sprawie).
No i co ja mogę zrobić? Rozważałem pismo do UOKiK, a może pozew cywilny?
Druga rzecz, to jak mogę pociągnąć pocztę polską do odpowiedzialności? Wydaje mi się że podpis przyjęcia paczki przez pracownika by załatwił sprawę z MANGO, a tak to nie wiem jak to udowodnić. Może screeny z "śledzenia paczki" na stronie poczty polskiej?
Z góry dziękuje za pomoc