Sprzedaż na olx używanej części samochodowej a zwrot pieniędzy za towar

• Autor wątku Autor wątku Gostas
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
G

Gostas

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam, dnia 7 grudnia wystawiłem na portalu olx ogłoszenie w którym chciałem sprzedać część samochodową (Uszkodziłem samochód, przed złomowaniem wyciągnąłem cenniejsze części które mogły posłużyć jeszcze w innych autach - jedną z nich był właśnie oferowany przedmiot). Telefon od kupca dostałem dosłownie po 2 minutach od wystawienia ogłoszenia, bez większych pytań, od razu wyraził chęć kupna, został podany adres, ja nadałem paczkę.
W ogłoszeniu napisałem że sprzedawana część nie sprawiała mi nigdy problemu, nie określiłem jej stu procentowej sprawności w opisie bo nie jestem "mechanikiem". Samochód posiadałem 3 lata i dany element nigdy nie zwracał mojej uwagi jakimikolwiek oznakami niesprawności które jako amator mógłbym zauważyć, dlatego uznałem że może posłużyć jeszcze komuś niż skończyć żywot na złomowisku. Cena jaką chciałem uzyskać była mniejsza o 100 zł od najtańszej takiej części w tym serwisie, mianowicie 350 zł.
Dziś wieczorem mając wyciszony telefon, aby w spokoju korzystać z weekendu, zobaczyłem nie odczytanego SMSa o treści "Odbierz ten telefon ch**u" i nieodebrane połączenie. Była godzina 22, po chwili zadzwonił ten numer, odebrałem i Pan zwrócił uwagę że dzwoni w sprawie tej części, którą jak to stwierdził sam sobie zamontował, i okazało się że pojawiły się wg. niego duże wycieki oleju, dyskwalifikujące ją z dalszego użytku i żąda zwrotu pieniędzy, przy czym był bardzo niemiły i wulgarny. Poinformowałem go ponownie że podczas pracy w moim samochodzie było z nią wszystko w porządku, i czy jest pewny prawidłowego montażu, skoro robił to sam a nie przeznaczony do tego serwis, po czym stwierdził że jeśli nie oddam mu pieniędzy to cytuje "Znajdzie mnie i mnie dojedzie" cokolwiek to miałoby znaczyć.