Sprzedaż telefonu na allegro - problem

• Autor wątku Autor wątku marcin987
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

marcin987

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
Witam, sprzedałem ostatnio telefon w dziale "Uszkodzone>Inne marki" iphone 4 którego znalazłem kiedyś, telefon włączał się ale świecił biały ekran, wszystko to opisałem co się dzieje z telefonem, czego mu brakuje, napisałem też że nie wiem czy to oryginał i że kupuję go na własną odpowiedzialność, bo niestety nie znam się na tym. Po kilku dniach otrzymałem e-maila że telefon nie jest oryginalny i żąda zwrotu pieniędzy, ale w aukcji przecież było to opisane więc nie wiem czy zgadzać się na zwrot czy nie ta osoba założyła spór allegro i straszyła mnie policją. Kwota była nieduża 225zł

No skoro napisałeś że nie wiesz czy to oryginał, to odeślij kupującego niech jeszcze raz przeczyta aukcje. Poza tym świadczyła o tym podkategoria INNE MARKI.

Handel podrabianym towarem jest karalny.

haha. Wejdź chłopie na allegro. Kurtki lacoste. Perfumy. O telefonach już nie wspomne bo tego jest cała masa.

fakt podrobionych ubrań lacoste, perfum i telefonów, tabletów jest pełno ale na allegro można je sprzedawać, administratorzy tego nie zabraniają i głównie po to jest dział "Inne marki" lub "Pozostałe", chyba że ktoś stał by na jakimś rynku ze straganem pełnym takich rzeczy to wtedy tak, policja mogła by się przyczepić ale oni takimi rzeczami się nie zajmują i olewają takie sprawy tak samo jak sprzedaż nagrywanych płyt CD/DVD na rynku po 5zł już się spotkałem z czymś takim gdzie policjant kupował coś dla syna

Straszy cię policją? Dobre sobie jak zajdzie na komendę i powie to że kupiła uszkodzony telefon i wszystko to było opisane to go wyśmieją i powiedzą żeby nauczył się czytać i nie zawracał im xxxx

Ostatnią edycję dokonał moderator:
marian.o. napisał:
haha. Wejdź chłopie na allegro. Kurtki lacoste. Perfumy. O telefonach już nie wspomne bo tego jest cała masa.

Co nie zmienia faktu, że jest nielegalne.