Staż, umowa zlecenie

• Autor wątku Autor wątku ReaperMF
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
R

ReaperMF

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
5
Witam wszystkich
Mam pewien problem z którym poradzić sobie nie mogę mianowicie 24.05.2017 przed rozpoczęciem stażu zostałem poproszony o wypełnienie dwóch następujących oświadczeń dla innej firmy w celu potwierdzenia danych osobowych jak i tego, że jestem studentem. Z dniem 01.07.2017 rozpocząłem staż we firmie. Minął okres około 2 miesięcy i okazuje się, że mam podpisaną umowę zlecenie na podstawie tych dwóch oświadczeń. Dodam, że żadnej umowy zlecenie z zakresem godzin pracy, obowiązków w pracy, okresu pracy nie dostałem ani nie podpisywałem. Owa "umowa" nie została zgłoszona do ZUSu ale z tego wynika, że zostało to zgłoszone do Urzędu skarbowego. Urząd pracy, który skierował mnie na staż nie zezwala na pracę nawet na 1/16 etatu i wygląda na to, że będę musiał oddać całe stypendium stażowe. Jak przed tym mogę się obronić i udowodnić, że żadnej umowy zlecenie nie podpisywałem? Czy taka umowa na podstawie tylko tych danych jest ważna?
Niżej zdjęcia dokumentów, które podpisałem i dokument z wynagrodzeniem otrzymanym przeze mnie. Dziś właśnie odebrałem PIT od tej firmy i dodatkowo w samej deklaracji są literówki, czy to ma jakieś znaczenie przy rozliczaniu?
Dziwi mnie fakt, że pomimo braku podpisanej umowy otrzymałem PIT, a wypełnione dokumenty są tylko oświadczeniami mającymi dopiero przygotować umowę zlecenie.
Dziękuję za pomoc i postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytanie znaczące dla przebiegu sprawy.
Pozdrawiam

https://i.imgur.com/VoEo7vt.jpg
https://i.imgur.com/iuEzCoh.jpg
https://i.imgur.com/PMN94p2.jpg

Załącznik nr 3 jest rachunkiem za wykonanie pracy.
To jak jest naprawdę wykonywałeś tą pracę czy też nie?

Wygląda na to że jest to rachunek za wykonaną pracę. Rachunek do umowy zlecenie,'która przeze mnie nie została podpisana.
Co z takim wypadku mogę zrobić?

ReaperMF napisał: