Staż

• Autor wątku Autor wątku nowaja123
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

nowaja123

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
8
Witam jestem tu nowa i mam nadzieje że odpowiecie mi na 3 pytanka . A więc od 21.04.2015 ( od wtorku) Zaczęłam staż na szwaczkę nie mam żadnego doświadczenia i nigdy nie szyłam na maszynie nie mam aż takiego zamiłowania oraz aż takich bardzo dużych chęci do szycia na maszynie po prostu poszłam na staż z ciekawości ponieważ chciałam zobaczyć jak to jest na takim stażu i spróbować się nauczyć szyć na maszynie a po za tym jak jest okazja żeby sobie zarobić to czemu nie skorzystać. Tylko jest problem bo mi nie wychodzi szycie na maszynie. Ja wiem że to jest dopiero 3 dzień więc nie mam co się denerwować a po za tym po to jest staż żeby się nauczyć i mam nadzieje że się nauczę chociaż trochę szyć .
1.Urząd Pracy może mnie usunąć z stażu gdy cały czas nadal mi nie będzie wychodziło szycie na maszynie ? bo słyszałam że nie może bo będzie płacił karę .
2.Jeżeli tak jest to orientujecie się ile Urząd Pracy płaci kary za usunięcie stażysty ze stażu ?
3.Czy te 997,40 brutto to jest również netto? ( bo czytałam że właśnie przy tym stypendium stażowym tyle dostaje się za przepracowany miesiąc )
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi

Z góry przepraszam że dodałam 4 posty te same w 4 działach ale jestem tu nowa i nie wiedziałam w jaki dział dodac mój post :)

[FONT=&quot]Nie pisz posta pod postem, przez 20 minut jest dostępna opcja -
edit.gif
Regulamin
[/FONT][FONT=&quot]§8[/FONT]

Ostatnią edycję dokonał moderator:
nowaja123 napisał:
1.Urząd Pracy może mnie usunąć z stażu gdy cały czas nadal mi nie będzie wychodziło szycie na maszynie ? bo słyszałam że nie może bo będzie płacił karę .
Za to, że nie masz ani zamiłowania ani tym bardziej zdolności do szycia na maszynie? Na pewno nie... co innego gdyby kłopoty w nauce na stażu podyktowane były lenistwem lub niedbałością stażysty, wtedy PUP ma prawo wyciągnąć konsekwencje.