Stypendium socjalne na rok akademicki 2009/2010

• Autor wątku Autor wątku anna65
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

anna65

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
3
Jestem studentką II-go roku studiów stacjonarnych jak każdy student staram się o stypendium socjalne a zarazem wyżywieniowe!!! W roku akademickim 2008/2009 dochód nie mógł przekraczać 572zł na osobę w rodzinie, ale znalazłam stronę, w której pisze, że podwyższono stawkę z 572zł na 602zł, czy ta zmiana kryteriów obowiązuje na każdej uczelni czy nie????????:(

"Stypendium socjalne przyznawane jest studentowi znajdującemu się w trudnej sytuacji materialnej na jego wniosek złożony w uczelni.

Od dnia 1 listopada 2009 r. maksymalna wysokość dochodu uprawniająca do ubiegania się o stypendium socjalne, stypendium mieszkaniowe oraz stypendium na wyżywienie została podwyższona z 572 zł do 602 zł.

Powyższa zmiana oznacza, że próg dochodu uprawniający do otrzymania świadczenia socjalnego może być ustalony przez rektora w porozumieniu z uczelnianym organem samorządu studenckiego w granicach od 351 zł do 602 zł miesięcznie na osobę w rodzinie studenta, zgodnie z art. 179 ust. 3 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.)."

to jest kawałek tego artykułu!!! Podam jeszcze dokładny link do tej strony
http://www.studentnews.pl/serwis.php?s=152&pok=4288

Byłabym bardzo wdzięczna osobie, która chodź troszeczkę się na tym zna, gdyż mój dochód netto na osobę wynosi 582,20zł i nie wiem jak się do tego nastawić.Tyle problemu z tymi stypendiami i biegania po Urzędach żeby to wszytko załatwić:( Bardzo szkoda by było nie dostać, gdyż przekroczy 10zł!!!!! Proszę o normalne odpowiedzi ludzi poważnych!!! jestem nowa na forum i wybaczcie jak post jest źle umieszczony!!!!

Przpraszam iz wykorzystuje temat Twoj do pomocy sobie ale takze mam ten problem ze stypendium i robie to z nadzieja iz ruszy ten temat,co pomoze takze Tobie. Mam pytanie: