technikum- rezygnacja z zawodu

• Autor wątku Autor wątku dero322
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
D

dero322

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
5
czy jest możliwe zrezygnowanie z zawodu w technikum na takiej zasadzie ze rezygnuje z zawodu i mam zwykłe świadectwo ukończenia szkoły, pytam sie ponieważ jestem w czwartej klasie technikum i uwzięła się na mnie nauczycielka z przedmiotów zawodowych i nie mam możliwości ich poprawy a bardzo mi zależy na maturze. proszę pomóżcie

w LO jest inny wymiar godzin nauki i trzeba będzie podejść do matury za rok :)

Tak, jest możliwe. Kończysz szkołę na ocenach dopuszczających z przedmiotów zawodowych i nie podchodzisz do egzaminów zawodowych.

rawla napisał:
Tak, jest możliwe. Kończysz szkołę na ocenach dopuszczających z przedmiotów zawodowych i nie podchodzisz do egzaminów zawodowych.

Czy w tej sytuacji uczeń posiadać będzie, Twoim zdaniem, wykształcenie średnie?
Moim zdaniem zaniechanie podejścia do egzaminu zawodowego uniemożliwia zakończenie edukacji co z kolei zablokuje możliwość podejścia do matury.

Ostatnia edycja:
kalejdoskop napisał:
Czy w tej sytuacji uczeń posiadać będzie, Twoim zdaniem, wykształcenie średnie?

Tak!!!

kalejdoskop napisał:
Moim zdaniem zaniechanie podejścia do egzaminu zawodowego uniemożliwia zakończenie edukacji co z kolei zablokuje możliwość podejścia do matury.

Bzdura!!!

zapytam inaczej:
W jaki sposób będzie wyglądał dyplom ukończenia technikum w tym przypadku?
Egzamin zawodowy.....niezaliczony
Egzamin maturalny.....zaliczony?????

Uczeń będzie miał ukończone technikum, ale nie będzie technikiem ?

egzamin zawodowy nie jest uwzglęniany na świadectwie ukończenia szkoły
matura - dostaje świadectwo ukończenia technikum. Przypomne do matury wogólenie muso przystepować jaki do egzaminu zawodowego

Tak uczeń będzie miał ukończone technikum i nie być technikiem

rawla napisał:
egzamin zawodowy nie jest uwzglęniany na świadectwie ukończenia szkoły