Ubezpieczenie pojazdu, błędne informacje

  • Autor wątku Autor wątku madamekatrin
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
M

madamekatrin

Nowy użytkownik
Dołączył
01.2019
Odpowiedzi
1
Witam. Byłam dzisiaj u ubezpieczyciela i wybrałam najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Za ubezpieczenie miałam zapłacić przelewem. Po powrocie do domu zorientowałam się, że dane się nie zgadzają. Marka, model, moc i pojemność silnika zostały błędnie wprowadzone. VIN i numer rejestracyjny się zgadzają. Niestety nie zdążyłam już dzisiaj wrócić do Pani, która popełniła błąd, zanim się zorientowałam zdążyła już zamknąć.
Moje pytanie brzmi, czy będę miała z tego powodu jakieś nieprzyjemności? Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Jak powinna zachować się Pani? Czy to, że jeszcze nie zdążyłam zapłacić ma jakieś znaczenie? Można wycofać się z tej polisy i wykupić nową?
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomoc!
 
To raczej nie są błędy. Za dużo ich. Musiała wiedzieć, że ta marka, model, moc i pojemność dają niższą cenę. Musi zrobić aneks z poprawkami. Skutkiem może być wyższa składka. Wypowiedzieć nie można, chyba że może anulować polisę. Ja mogę to zrobić w ciągu 48 godzin, ale to wszystko zależy od TU. Wymusiła bym to na niej i postraszyła skargą do centrali,do Rzecznika Finansowego,KNF, że celowo wprowadziła błędne dane,aby pozyskać klienta.
 
karambol napisał:
To raczej nie są błędy. Za dużo ich. Musiała wiedzieć, że ta marka, model, moc i pojemność dają niższą cenę. Musi zrobić aneks z poprawkami. Skutkiem może być wyższa składka. Wypowiedzieć nie można, chyba że może anulować polisę. Ja mogę to zrobić w ciągu 48 godzin, ale to wszystko zależy od TU. Wymusiła bym to na niej i postraszyła skargą do centrali,do Rzecznika Finansowego,KNF, że celowo wprowadziła błędne dane,aby pozyskać klienta.

Podpisaną polise przez klienta możesz anulować? fascynujące...
 
Powrót
Góra