M
madamekatrin
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 01.2019
- Odpowiedzi
- 1
Witam. Byłam dzisiaj u ubezpieczyciela i wybrałam najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Za ubezpieczenie miałam zapłacić przelewem. Po powrocie do domu zorientowałam się, że dane się nie zgadzają. Marka, model, moc i pojemność silnika zostały błędnie wprowadzone. VIN i numer rejestracyjny się zgadzają. Niestety nie zdążyłam już dzisiaj wrócić do Pani, która popełniła błąd, zanim się zorientowałam zdążyła już zamknąć.
Moje pytanie brzmi, czy będę miała z tego powodu jakieś nieprzyjemności? Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Jak powinna zachować się Pani? Czy to, że jeszcze nie zdążyłam zapłacić ma jakieś znaczenie? Można wycofać się z tej polisy i wykupić nową?
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomoc!
Moje pytanie brzmi, czy będę miała z tego powodu jakieś nieprzyjemności? Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Jak powinna zachować się Pani? Czy to, że jeszcze nie zdążyłam zapłacić ma jakieś znaczenie? Można wycofać się z tej polisy i wykupić nową?
Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi. Z góry dziękuję za pomoc!