uchylenie sankcji a brak meldunku

• Autor wątku Autor wątku patrycjaaa
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
P

patrycjaaa

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
16
witam. mam problem a poniewaz jestem kompletnym laikiem w sprawach karnych itp to prosze o pomoc.moj konkubent z ktorym mam 2 dzieciaczkow zostal tymczasowo aresztowany miesiac temu.ja bym chciala pisac prosbe o uchylenie sankcji.on juz to zrobil. mamy chorego synka i ja nie moge pracowac.tylko ze ten "moj" nie ma meldunku. on sie do wszystkiego przyznal myslac ze dzieki temu nie bedzie mial sankcji... a jednak.odpowiada za wymuszenie rozbojnicze...co mam robic???

Pani niestety nie może pisać takiej prośby bo nie jest Pani stroną w postępowaniu. Może tylko konkubent albo adwokat ale na tym etapie nie liczyłabym na uchylenie sankcji zwłaszcza że chodzi o rozbój.
Przykro mi ale taka jest prawda.
Ja też musiałam czekać i czekam.
Pozdrawiam.

ale ja sprawdzalam na necie i rozboj to co innego niz wymuszenie rozbojnicze.... jezu,ja jestem kompletnie zielona w tych sprawach!!a co za to grozi?ma szanse na wyrok w zawieszeniu?

a moze isc na tzw samoukaranie?siedze od miesiaca na tym forum.duzo sie dowiedzialam. ale mam miliony pytan.

Hmm zrozumiałam że rozbój... hmmm wyrok w zawieszeniu zależy od wielu czynników, np. niekaralności, postawy podczas postępowania, współpracy z policją czy prokuratorem. Ale skoro odrazu sie przyznał i nie był wcześniej karany to są duże szanse.

karany byl ale 10 lat temu.i wtedy wlasnie za rozboj. podobno skor minelo tyle czasu to juz nie odpowiada jako recydywa.chcialabym tez wiedziec co z tym meldunkiem? czy to mozliwe ze nalozono na niego sankcje bo go nie posiada? a jak go gdzies zamelduje to jest szansa na zniesienie sankcji?biorac pod uwage fakt ze jedno z naszych dzieci jest bardo chore i wymaga calodobwej opieki?

Ni wydaje mi sie że jest na sankcji bo nie ma meldunku i wydaje mi sie że zameldowanie go by nic nie dało.
Może jakiś spec by sie tu wypowiedział?????? magnatex :what: