B
Bonzi
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 05.2010
- Odpowiedzi
- 16
Witam serdecznie,
sprawa dotyczy zakupionego sprzętu (iPoda), a mianowicie, 2.12.2008 r. zakupiłem owy sprzęt w sklepie; 19.08.2009 r. zgłosiłem reklamację, którą mi uwzględniono i wymieniono sprzęt na nowy, następnie w dniu 23.10.2009 r. dokonałem ponownie zgłoszenia reklamacji, ponieważ sprzęt, który rzekomo był wolny od wad, tj. był mi wydany po pierwszej, uwzględnionej reklamacji jako nowy uległ takiemu samemu uszkodzeniu - w tym wypadku reklamacja znowu została przyjęta i uwzględniona, dokonano ponownej wymiany iPoda na nowy sprzęt. Teraz pytanie, czy na podstawie art. 581 par. 1 okres gwarancji biegnie od nowa, tj. od dnia wydania nowego sprzętu (w tym wypadku był to 20.11.2009 r.), czy może okres gwarancji już dobiegł końca i nie mogę się już ubiegać o kolejną wymianę, a najlepiej o zwrot pieniędzy? Gwarancja od dnia zakupu obowiązywała na 12 miesięcy.
Pozdrawiam
sprawa dotyczy zakupionego sprzętu (iPoda), a mianowicie, 2.12.2008 r. zakupiłem owy sprzęt w sklepie; 19.08.2009 r. zgłosiłem reklamację, którą mi uwzględniono i wymieniono sprzęt na nowy, następnie w dniu 23.10.2009 r. dokonałem ponownie zgłoszenia reklamacji, ponieważ sprzęt, który rzekomo był wolny od wad, tj. był mi wydany po pierwszej, uwzględnionej reklamacji jako nowy uległ takiemu samemu uszkodzeniu - w tym wypadku reklamacja znowu została przyjęta i uwzględniona, dokonano ponownej wymiany iPoda na nowy sprzęt. Teraz pytanie, czy na podstawie art. 581 par. 1 okres gwarancji biegnie od nowa, tj. od dnia wydania nowego sprzętu (w tym wypadku był to 20.11.2009 r.), czy może okres gwarancji już dobiegł końca i nie mogę się już ubiegać o kolejną wymianę, a najlepiej o zwrot pieniędzy? Gwarancja od dnia zakupu obowiązywała na 12 miesięcy.
Pozdrawiam