Umowa na czas określony - odpowiedź dyrekcji

• Autor wątku Autor wątku Seeboo
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
S

Seeboo

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
16
Dzień dobry,

Zaczynam procesować się z dyrekcją szkoły odnośnie umowy na czas określony mimo, że uzyskałam awans na nauczyciela kontraktowego. Poprzez kancelarię prawną zostało wystosowane pismo o polubowne załatwienie sprawy jednak dyrekcja odmówiła. Teraz chciałabym prosić osoby, które się orientują w temacie czy dyrekcja faktycznie ma rację przedstawiając swoje argumenty w odpowiedzi? Prawnik z kancelarii twierdzi, że nie ma podstaw. Jestem nauczycielem kontraktowym, pracującym w tej szkole drugi rok. Mogę uczyć języka polskiego, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Od zeszłego roku jestem zatrudniona na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej.

W załączeniu podsyłam odpowiedź dyrekcji (przepraszam, że w jpg x3)
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam

Załączniki

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą przeglądać załączniki.
Nie ma nic nadzwyczajnego w zatrudnianiu nauczyciela na czas określony.

Zgodnie z ustawą w Karcie Nauczyciela po awansie na nauczyciela kontraktowego moja umowa powinna zostać przekształcona w umowę na czas nieokreślony... chyba, że istnieją jakieś inne przesłanki. Razem ze mną zatrudniane były 2 inne nauczycielki. Jedna z nich otrzymała umowę na czas nieokreślony, a my dostałyśmy na czas określony.
Czy takie opieranie się dyrekcji na prognozowanych ilościach klas w kolejnych latach może być argumentem przeciwko dawaniu umowy na czas nieokreślony? Wydaje mi się, że raczej nie...

Dyrekcja jest innego zdania.
Masz prawo wystąpić do sądu pracy rozstrzygnięcie.

Shocked napisał:
Dyrekcja jest innego zdania.
Masz prawo wystąpić do sądu pracy rozstrzygnięcie.