Umowa o pracę na zastępstwo nieokreślone

• Autor wątku Autor wątku zanetaz
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
Z

zanetaz

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
7
Pracuję jako pracownik administracji od 3 kwietnia 2006 r. Jest to moja pierwsza praca. I mam pytania z tym związane:
1. W tej chwili moja pensja wynosi 900,00 zł brutto , po odliczeniach 651.77
Czy jeśli od stycznia tegoż roku (czyli 2007 r.) minimalna średnia krajowa wzrosła do 936,00 brutto należy mi się podwyżka?
Jestem zatrudniona na umowę o pracę na zastępstwo bez określonego terminu rozwiązania umowy ( w umowie mam napisane że "do powrotu mojej koleżanki", która jest w tej chwili na urlopie wychowawczym)

2. Ile urlopu powinnam mieć jeżeli zaczęłam pracę 3 kwietnia 2006 roku na pełen etat, przy 8 godzinnym systemie pracy tylko na jedną zmianę?

3. Czy jeżeli jestem zatrudniona na umowę na zastępstwo, czy należą mi się wszelkie podwyżki, "wczasy pod gruszą" (które mają być wypłacane w czercu), paczki świąteczne z funduszu socjalnego?

Pytam się o te sprawy, ponieważ nie mogę się dowiedzieć nic na te tematy.
Proszę o pilne odpowiedzi>
Pozdrawiam

1. 936 zł brutto to minimalne wynagrodzenie na pełny etat od 1 stycznia 2007, a nie średnia krajowa. Powinna Pani dostawać 36 zł (brutto) dopłaty do wynagrodzenia z umowy o pracę.
2. Art. 153 § 1 K.p. stanowi, że pracownik podejmujący pracę po raz pierwszy, w roku kalendarzowym, w którym podjął pracę uzyskuje prawo do urlopu z upływem każdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu przysługującego mu po przepracowaniu roku. Pojęcie: „z upływem każdego miesiąca pracy” nie należy utożsamiać z miesiącem kalendarzowym lecz z miesiącem obliczeniowym
3. Odpowiedź na to pytanie zawiera zakładowy regulamin świadczeń socjalnych niedostępny dla nas.

Witam,

wydaje mi się, że trzeba dodać do punkt 1 jedno zastrzeżenie: