Umowa o staż została zerwana przez pracodawcę

• Autor wątku Autor wątku Nieznana666
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
N

Nieznana666

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
1
Witam, mam taki problem.. Od maja jestem na stażu w restauracji, wydawało mi się że będzie to idealna praca i przy okazji więcej się nauczę, niestety pracodawca był bardzo niezadowolony z mojej pracy mimo moich starań i złożył oświadczenie o natychmiastowe przerwanie stażu. Z tego co czytałam na jego oświadczeniu napisał wiele nieprawdziwych informacji. Pani w Urzędzie Pracy kazała mi napisać oświadczenie że zapoznalam się z pismem itd.. Wcześniej wiele razy byłam w Urzędzie by powiadomić o złej sytuacji w zakładzie. Teraz każą mi czekać na jakąś decyzję i nie mam pojęcia czy ukaraja mnie za te bzdury które pracodawca pisał czy będę po prostu zarejestrowana jako bezrobotna? Nie znam się na tym i obawiam się kar. Dodam że z pracodawcą nie dało się dojść do porozumienia, wymagania były inne (większe) niż ustalone na początku,obowiązki zwiększyły się, a ja nie byłam w stanie im sprostać. Na stażu jestem od 21 maja, a 20 czerwca poszłam na chorobowe ze względu na bardzo zły stan zdrowia. W tym czasie pracodawca złożył to oświadczenie. Co dalej mam zrobić? Czy ja poniose jakieś konsekwencje? 😟

Nieznana666 napisał:
Teraz każą mi czekać na jakąś decyzję i nie mam pojęcia czy ukaraja mnie za te bzdury które pracodawca pisał czy będę po prostu zarejestrowana jako bezrobotna?
My tym bardziej tego nie wiemy. Musi Pani zaczekać na rozstrzygnięcie sprawy przez PUP. Ale nie oznacza to, że ma Pani czekać bezczynnie...jeśli pracodawca napisał kłamstwa, to ma Pani prawo się bronić. Dziwię się, że urzędniczka kazała Pani napisać tylko oświadczenie o zapoznaniu się z pismem pracodawcy.