Uznanie pracy spolecznej za odrobiona ??

• Autor wątku Autor wątku andru87
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
A

andru87

Nowy użytkownik
Odpowiedzi
26
WItam.Jestem obecnie w połowie odrabiania godzin prac spolecznych ( 6 mcy).Obecnie studiuję na studiach dziennych i zaocznych.I nie powiem bo odrabianie tych godzin uniemożliwia mi kontynuowanie drugiego kierunku na studiach zaocznych.
Ostatnio P.Kurator podpowiedziala mi, że w przypadku,gdy sumiennie odrobię połówe wyroku można napisać podanie do sądu,aby uznał kare za wykonaną.W zwiazku z tym mam pytanie.JAk powinno wyglądać takie pismo,bo nigdy wcześniej nie miałem z tym do czynienia.I oczywiście jakie dokumenty powinny być dołączone z mojej strony do tego pisma.

A tak apropos: W lipcu 2006r zatrzymano mnie w czasie jazdy po "pijaku" na rowerze.I dostałem "Zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych an okres 2 lat".Wyrok skazujący został wydany w październiku 2006.Natomniast były w noim zawarte błedy,,,i sprostowania i apelacje zmojej strony tez troche czasu zajęly.Więc kiedy mniej więcej będę mógł zasiąść spowrotem za "fajere"

Liczę na Waszą pomoc..POZDRAWIAM

2 letni zakaz prowadzenia pojazdów liczy się od daty prawomocnego orzeczenia lub od dnia zatrzymania prawa jazdy.
Wniosek o zwolnienie od reszty kary ograniczenia wolności i uznanie jej za wykonaną powinien zawierac w sobie m.in. informacje,że połowa kary została odbyta,zlecone prace wykonywane były sumiennie,skazany przestrzegał w tym czasie porządku prawnego. Można dołączyc zaświadczenia z Uczelni.
Taki wniosek może złożyc także kurator.
Ew. karę ograniczenia wolności Sąd może zamienic na zastępcza karę grzywny.

czyli ma się rozumieć ze te 2 lata to od momentu od kiedy te moje apelacje zostały uwzględnione??Bo dodam że rozprawy sadowej nei mialem tylko artykul 330 kpk.. Więc liczy się to od zatrzymania mnie w stanie nietrzezwosci,daty ugodnienia kary z prokuratorem czy od uznania tych moich apelacji?[/img]